• soofa

Vi med BIM i slutet av maj/början av juni

Hej!

Jag har varit med i gruppen "Vi med BIM i slutet av april/början av maj" men då mensen kom som den brukar och nästa BIM är den 29/5 tänkte jag att jag redan startar den här gruppen så kan vi alla som ännu inte plussat följas åt.

Välkomna! :)

• Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni
  • mikamon
    Symetrical skrev 2015-05-21 06:57:45 följande:
    Absolut stegring! Du kanske är en sån som jag som jämt får starkast utslag på morgonen..!? smile1.gif

Här vart det ytterligare tempdipp och mens som på beställning tidigt i morse. Aja, det var väntat och känns faktiskt väldigt lugnt. Skall ringa gyn idag och få en tid om ett par veckor för att se om letrozolen (som jag skall börja med den här cykeln) kan sätta lite mer fart på äggtillväxten. Slipper helst vänta i 44 dagar på nästa äl! smile5.gif
    Idag blev det omvänt- svagare stegring på morgonen (kl: 6.00, jäkla tidigt men kunde inte låta bli att testa) och stegring nu (18.00), haha! Jäkla jojokropp! Idag känner jag en smått molande värk också, men molvärk kan vara lite vad som. OCH så har jag nu, sen igår kväll, fått rosa spottings! Sexigt värre. Älblödning? Min temp har legat på 36,10 i tre dar nu. Ska tempen höjas när ÄL är på gång, eller efteråt?

Himla skit att mensen kom! :( Fick du tid hos gyn?
  • Desideri

Nu är min äl också äntligen på G! Ska ta ett till test senare ikväll. Förhoppningsvis visar det positivt ikväll annars imorgon! Glad

• mikamon
    Desideri skrev 2015-05-21 19:23:41 följande:

Nu är min äl också äntligen på G! Ska ta ett till test senare ikväll. Förhoppningsvis visar det positivt ikväll annars imorgon! 

Wohoo! :) Fin stegring ju! Hoppas på ÄL lagom till helgen, för min del med ;)
  • Desideri
    mikamon skrev 2015-05-21 19:26:19 följande:
    Wohoo! :) Fin stegring ju! Hoppas på ÄL lagom till helgen, för min del med ;)
    Haha efter att ha testat i en vecka var man rätt less på att det inte blev nån stegring. Så skönt nu när nått äntligen händer!  Håller tummarna för oss till helgen! :)
  • anynumos

Spökstreck eller är det verkligen ett plus!? Testade lägga in en färgbild men i datorn syntes den mycket mindre än i verkligheten, men det är ett blått svagt streck.
  • mikamon
    Desideri skrev 2015-05-21 19:31:56 följande:

Haha efter att ha testat i en vecka var man rätt less på att det inte blev nån stegring. Så skönt nu när nått äntligen händer!  Håller tummarna för oss till helgen! :)

Min ÄL (som inte kom) var beräknad 13-14/5 så jag har grejat med stickor ända sen 11/5 ungefär. Inte billigt precis, haha ;)

Heja oss! :)
  • mikamon
    anynumos skrev 2015-05-21 19:41:05 följande:

Spökstreck eller är det verkligen ett plus!? Testade lägga in en färgbild men i datorn syntes den mycket mindre än i verkligheten, men det är ett blått svagt streck.

Jag ser det tydligt! Grattis ;)
  • Desideri
    Jag ser också ett streck utan tvekan! Vad roligt, grattis! :)
  • Desideri
    mikamon skrev 2015-05-21 19:41:13 följande:
    Min ÄL (som inte kom) var beräknad 13-14/5 så jag har grejat med stickor ända sen 11/5 ungefär. Inte billigt precis, haha ;)

Heja oss! :)

Nä det är ju verkligen inte billigt, jag har dock köpt mina på tradera. De är samma sort som jag använde när jag blev gravid med dottern och de funkar bra. 10 st för 60 kr. Ganska schysst tycker jag. :)

Ja heja oss! Hållar alla tummar och tår. :)

• Jelu

Grattis
Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni