• soofa

Vi med BIM i slutet av maj/början av juni

Hej!

Jag har varit med i gruppen "Vi med BIM i slutet av april/början av maj" men då mensen kom som den brukar och nästa BIM är den 29/5 tänkte jag att jag redan startar den här gruppen så kan vi alla som ännu inte plussat följas åt.

Välkomna! :)

• Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni
  • soofa
    anynumos skrev 2015-05-21 19:41:05 följande:

Spökstreck eller är det verkligen ett plus!? Testade lägga in en färgbild men i datorn syntes den mycket mindre än i verkligheten, men det är ett blått svagt streck.

Utan tvekan ett plus! WOHO! GRATTIS! :)
  • MissMf

Spökstreck eller är det verkligen ett plus!? Testade lägga in en färgbild men i datorn syntes den mycket mindre än i verkligheten, men det är ett blått svagt streck.

Grattis!! :)
  • filippas
    Ser ett streck!! Grattis!!! Skrattande
  • Symetrical
    mikamon skrev 2015-05-21 18:55:04 följande:
    Idag blev det omvänt- svagare stegring på morgonen (kl: 6.00, jäkla tidigt men kunde inte låta bli att testa) och stegring nu (18.00), haha! Jäkla jojokropp! Idag känner jag en smått molande värk också, men molvärk kan vara lite vad som. OCH så har jag nu, sen igår kväll, fått rosa spottings! Sexigt värre. Älblödning? Min temp har legat på 36,10 i tre dar nu. Ska tempen höjas när ÄL är på gång, eller efteråt?

Himla skit att mensen kom! :( Fick du tid hos gyn? phpB6Rps146323.jpg
    Dessa kroppar som lever sitt egna liv alltså. Suck!

Tempen brukar oftast sjunka ytterligare lite på själva äl-dagen, för att sedan höjas 1-2 dagar efter ägget släppt (pga progesteronet som då utsöndras)

Nej, men jag ringde och fick telefontid med gynekologen på måndag, så då skall vi boka upp ett besök typ en vecka senare på cd 12-13. Dock har jag redan receptet, så blir till att hämta ut tabletterna imorgon och sen börja ta på måndag och fem dagar framåt. Skall bli spännande att se om de biter på mig. Har läst en hel massa om letrozol nu (bättre sent än aldrig! ;) ) och det påskyndar tydligen inte bara äl utan ökar även chanserna att bli gravid med över 50%. Det är vad jag kallar en trevlig bonus!
  • MissMf
    Symetrical skrev 2015-05-21 20:41:24 följande:
    Dessa kroppar som lever sitt egna liv alltså. Suck!

Tempen brukar oftast sjunka ytterligare lite på själva äl-dagen, för att sedan höjas 1-2 dagar efter ägget släppt (pga progesteronet som då utsöndras)

Nej, men jag ringde och fick telefontid med gynekologen på måndag, så då skall vi boka upp ett besök typ en vecka senare på cd 12-13. Dock har jag redan receptet, så blir till att hämta ut tabletterna imorgon och sen börja ta på måndag och fem dagar framåt. Skall bli spännande att se om de biter på mig. Har läst en hel massa om letrozol nu (bättre sent än aldrig! ;) ) och det påskyndar tydligen inte bara äl utan ökar även chanserna att bli gravid med över 50%. Det är vad jag kallar en trevlig bonus! smile2.gif
    Hoppas att det tar sej då! :)
  • Fian88

Grattis
  • Elyssa81
    anynumos skrev 2015-05-21 20:59:39 följande:

Tack hörni!! ????

Grattis, vad roligt .
  • Novalilja

Grattis till er som redan plussat ????????

Jag är så himla otålig så jag köper mig nog ett test imorgon, hade äl i söndags och vill veta nu om det blev något.

Är det någon mer i gruppen som försöker få en sladdis :)? Min yngsta fyller åtta till hösten.

• Carabellis kusp
    Novalilja skrev 2015-05-21 21:47:42 följande:

Grattis till er som redan plussat ????????

Jag är så himla otålig så jag köper mig nog ett test imorgon, hade äl i söndags och vill veta nu om det blev något.

Är det någon mer i gruppen som försöker få en sladdis :)? Min yngsta fyller åtta till hösten.

När tänker du testa? Jag vill så gärna hålla mig till BIM.
Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni