• soofa

Vi med BIM i slutet av maj/början av juni

Hej!

Jag har varit med i gruppen "Vi med BIM i slutet av april/början av maj" men då mensen kom som den brukar och nästa BIM är den 29/5 tänkte jag att jag redan startar den här gruppen så kan vi alla som ännu inte plussat följas åt.

Välkomna! :)

• Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni
  • linnsanbelle

Vissa kan känna ett hugg i livmodern och/eller få en liten blödning när ägget fäster vilket kan ske runt ÄL+7 så det är det allra första symptomet sen några dagar efter det kan det väl tänkas att andra symptom kommer

Elyssa81 skrev 2015-05-22 08:20:34 följande:

Hur tidigt kan man känna symtom från graviditeten?

www.mammaprat.blogg.se Följ vår resa till en graviditet
  • Jelu
    MissMf skrev 2015-05-22 08:47:22 följande:
    Du hade oxå äl den 13, jag med. Ta ett test du ;p
    Hade tänkt göra det imorse men sonen krånglade så mycket angående skolan så jag glömde testet börjat kissade.

Får bli imorgon då.
  • Symetrical
    soofa skrev 2015-05-22 11:08:06 följande:
    Haha, så ska jag också tänka om jag inte plussar om sissådär en vecka! Inget ont som inte har något gott med sig, eller hur säger man? Skrattande
    Puss på dig, goding!
  • Marie14

Hoppar in här - 
    tog ÄLtest igår - ganska starkt men inte lika starkt som andra strecket.
    Mycket ÄLvärk idag - massa flytningar idag. så tog jag ett test nu precis - svagare test?

Vad kan det bero på? Har ÄL redan varit? Eller är den idag?

Fattar inget.

Har BIM typ 7-8 juni.

• linnsanbelle

Stickorna visar när ÄL bör anlända inom 24-48h så du missade antagligen det där superduper starka testet tror absolut att ÄL är här! Perfekt inför helgen, då kan ni ju sexa till Måns imorgon! Wiho

Marie14 skrev 2015-05-22 13:18:44 följande:

Hoppar in här - 

tog ÄLtest igår - ganska starkt men inte lika starkt som andra strecket.

Mycket ÄLvärk idag - massa flytningar idag. så tog jag ett test nu precis - svagare test?

Vad kan det bero på? Har ÄL redan varit? Eller är den idag?

Fattar inget.

Har BIM typ 7-8 juni.

• Marie14
    linnsanbelle skrev 2015-05-22 13:22:54 följande:

Stickorna visar när ÄL bör anlända inom 24-48h så du missade antagligen det där superduper starka testet tror absolut att ÄL är här! Perfekt inför helgen, då kan ni ju sexa till Måns imorgon! Wiho

Haha - jo ,letade fram testet nu från igår. Jag glömde av det igår så det var starkt men inte lika starkt. Förmodligen så var det jättestarkt men så missade jag det.

Har sega , trådiga, mjölkiga flytningar (ursäkta infon) , molvärk och ömma bröstvårtor.
    Perfekt är att vi hade sex igår morse:)

Hade missfall för en månad sedan så jag längtar tills allting är igång som det ska.
  • linnsanbelle

Åh det kommer säkert gå jättebra den här gången <3

Låter definitivt som ägglossning

Marie14 skrev 2015-05-22 13:26:52 följande:

Haha - jo ,letade fram testet nu från igår. Jag glömde av det igår så det var starkt men inte lika starkt. Förmodligen så var det jättestarkt men så missade jag det.

Har sega , trådiga, mjölkiga flytningar (ursäkta infon) , molvärk och ömma bröstvårtor.

Perfekt är att vi hade sex igår morse:)

Hade missfall för en månad sedan så jag längtar tills allting är igång som det ska.

• Smulan1978
    EkoS skrev 2015-05-22 05:37:25 följande:

Åh, jag håller tummarna! Hur länge har ni försökt? När ska du testa?

Vi har försökt nu i ca 6 månader o man blir ju bara så otålig fast man vet att det kan ta tid????fast har fått en liten brun/röd blödning idag, bim va igår så nu e jag bara förvirrad, tant röd brukar annars komma med besked så att säga????
  • Smulan1978
    Smulan1978 skrev 2015-05-22 14:08:30 följande:

Vi har försökt nu i ca 6 månader o man blir ju bara så otålig fast man vet att det kan ta tid????fast har fått en liten brun/röd blödning idag, bim va igår så nu e jag bara förvirrad, tant röd brukar annars komma med besked så att säga????

Usch vågar inte testa än tror jag, väntar ut o ser vad det blir av blödningen
  • Symetrical
    linnsanbelle skrev 2015-05-22 13:22:54 följande:

Stickorna visar när ÄL bör anlända inom 24-48h så du missade antagligen det där superduper starka testet smile1.gif tror absolut att ÄL är här! Perfekt inför helgen, då kan ni ju sexa till Måns imorgon! Wiho smile1.gif

Insinuerar du att Maries karl ej besitter förmågan att få igång henne på eget bevåg!?!!??
Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni