• soofa

Vi med BIM i slutet av maj/början av juni

Hej!

Jag har varit med i gruppen "Vi med BIM i slutet av april/början av maj" men då mensen kom som den brukar och nästa BIM är den 29/5 tänkte jag att jag redan startar den här gruppen så kan vi alla som ännu inte plussat följas åt.

Välkomna! :)

• Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni
  • linnsanbelle

Haha! Absolut inte, jag tänkte mest på låttexten "hero" där mannen kan känna sig som hjälten om 2 veckor när plusset kommer ) fattaru la'

Symetrical skrev 2015-05-22 14:48:32 följande:

Insinuerar du att Maries karl ej besitter förmågan att få igång henne på eget bevåg!?!!??

www.mammaprat.blogg.se Följ vår resa till en graviditet
  • Marie14
    Symetrical skrev 2015-05-22 14:48:32 följande:
    Insinuerar du att Maries karl ej besitter förmågan att få igång henne på eget bevåg!?!!??
    Haha, jag tolkar det som att vi kan göra det under tiden :P::P:P
  • EkoS
    Smulan1978 skrev 2015-05-22 14:09:52 följande:

Usch vågar inte testa än tror jag, väntar ut o ser vad det blir av blödningen

Då har vi försökt ungefär lika länge. Man blir så himla otålig! Jag håller tummarna för att det var en gravidblödning!
  • Smulan1978
    EkoS skrev 2015-05-22 16:11:35 följande:

Då har vi försökt ungefär lika länge. Man blir så himla otålig! Jag håller tummarna för att det var en gravidblödning!

Jag hoppas verkligen det men det är säkert tanten igen????man blir nästan lite knäpp av detta när besvikelsen kommer varje gång. Använder du äl test? Har gjort det varje gång men icke att det tar sig ändå????
  • Bubblansmatte

Nu tillhör jag kategorin med Bf slutet på maj/början på juni men kommer så väl ihåg mina symtom innan bim och det kanske kan glädja någon som otåligt letar symtom! Plussade på bim-4 men hade sjukligt ont i brösten redan en vecka innan. Hade också den molande mensvärken precis som innan mens! Lycka till allihop!

• Symetrical
    Marie14 skrev 2015-05-22 14:55:29 följande:
    Haha, jag tolkar det som att vi kan göra det under tiden :P::P:P
    Men behöver hjälp av "Mums Zelmerlöw" för att få igång dig!?!???
  • Symetrical
    linnsanbelle skrev 2015-05-22 14:55:29 följande:

Haha! Absolut inte, jag tänkte mest på låttexten "hero" där mannen kan känna sig som hjälten om 2 veckor när plusset kommer smile5.gif ) fattaru la'

www.mammaprat.blogg.se Följ vår resa till en graviditet
    Tyckte min tolkning var betydligt festligare!
  • Nystjärna

Känner mig så nere idag :( jag har tagit äl-tester sen i onsdag och visst de är lite starkare idag men långt ifrån positivt och jag som trodde jag skulle ha äl i morgon men verkar inte så. :( känns så jobbigt bra för har ont i magen och haft ett bar dag. Den där molnade värken och smått i ryggen och mera flyttningar men ändå sp svagt test. :( blir så nojig. Detta är ett av skälen till att jag inte skall ha äl-tester för blir bara så nojig och orolig när det inte visar något och jag tror att jag skall ha äl. Men förstör inte varför kroppen ger dessa signaler men de inte är något :( känns inte som jag kommer få någon äl denna månaden eller att vi kommer lyckas. Bara för jag verkligen hoppades på det. Sån vacker bröllops present till oss båda liksom att få veta att vi är gravida. Depp inlägg :( En riktigt dålig dag idag. :( förlåt

• Elskling123

Hej allihopa!

Har följt er i väntan på att kanske va med er, har ÄL imorn och bim 3/6 :)

Tänkte att jag skriver nu för attcja såg hur ledsamt inlägg

NYSTJÄRNA skrev...kanske inte ger dig hopp men i måndags hade jag nästan positivt ÄL test(Iaf tydligt men ibte lika starkt som testaträcket),för att sen bli svagare på tisdag och sen va helt blankt (ev. Spökstreck som mest) på onsdag....trodde att jag missat min ÄL men hade väldigt mollande värk i magen nu på eftermiddan och tänkte först om ja skulle få mens men så tänkte ja att ja testar ett ÄL test igen och det blev positivt!! Vet inte värför de va så svagt där emellan men nu är det lika starkt som testträcket så sånt kan tydligen hända :)

• mikamon

Grattis till plusset MissMf!

Tråkigt att vara sån...men här händer det ingenting. Inte mkt ökning på ältest inte.. Varken gått upp eller inte, stegringen. Tempen ligger kvar på 36.10.

Nu ska det njutas av helg! Får se om morgondagen bjuder på ett positivt ältest! :)

Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni