• soofa

Vi med BIM i slutet av maj/början av juni

Hej!

Jag har varit med i gruppen "Vi med BIM i slutet av april/början av maj" men då mensen kom som den brukar och nästa BIM är den 29/5 tänkte jag att jag redan startar den här gruppen så kan vi alla som ännu inte plussat följas åt.

Välkomna! :)

• Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni
  • linnsanbelle

Ingen mer blödning. Några timmar av mensvärk efter den lilla nid(?)blödningen igår.

Som ju är normalt vid både graviditet o mens ;) haha

soofa skrev 2015-05-23 22:35:55 följande:

Hur har det gått?!

www.mammaprat.blogg.se Följ vår resa till en graviditet
  • Elyssa81
    Redcat skrev 2015-05-23 22:28:09 följande:

Hej jag hoppar in lite här smile1.gif jag känner mig lite splittrad. Jag vet inte riktigt hur jag ska gö. Min mens är ganska ojämn från månad till månad men enligt min app på mobilen (där jag skriver in min mens) så är min genomsnittliga cykel på 34 dagar. Min bmi va den 21/5. Så jag är idag 3dagar över tiden. Jag hade en blodblandad flytning den 11 och 12/5. Jag vet inte när jag har äl men enligt min app (fast den brukar inte stämma) så ska jag ha haft det den 7/5. Förra månaden va min cykel 37 dagar lång.. Jag vet inte om jag ska ta grav test i morgon bitti eller om det är bättre att jag väntar någon dag till?

Jag skulle definitivt ha tagit ett test. Lycka till!!
  • Redcat
    Elyssa81 skrev 2015-05-23 23:27:39 följande:

Jag skulle definitivt ha tagit ett test. Lycka till!!

Tack.
  • babytjejen

då har man börjat mysa inför denna äl..Hoppas att cykeln är lika jämn som förra gången o att äl är i början av veckan, hoppas, hoppas jag plussar tidigare än efter ett år denna gången...Hoppas jag kan plussa en gång till!

• soofa
    linnsanbelle skrev 2015-05-23 22:42:48 följande:

Ingen mer blödning. Några timmar av mensvärk efter den lilla nid(?)blödningen igår.

Fortsättning följer alltså, spännande! :)
  • Symetrical
    linnsanbelle skrev 2015-05-23 22:42:48 följande:

Åh, så spännande! Håller på att spricka av nyfikenhet här hemma! När tänker du testa? Va? När? Nu? Idag? Kööööör!
  • linnsanbelle

Hahaha!

Nä de e nog alldeles för tidigt för det tror jag..

Ja tänkte nog inte testa förrän på tisdag, bim-dagen, men de kändes så onödigt för OM de e negativt så har ja slösat ett test när mensen kommer samma dag

Så kanske onsdag..?

Symetrical skrev 2015-05-24 07:23:09 följande:

Åh, så spännande! Håller på att spricka av nyfikenhet här hemma! När tänker du testa? Va? När? Nu? Idag? Kööööör!

• Fiijah89

Jätte dålig bild, min kamera har gått sönder och fick ta bilden genom FaceTime! :D bim-2 och det är ett streck där, det kom inom tiden och jag behöver inte vinkla stickan för att se det. Och inte morgonurin... Och det blir bara tydligare och tydligare ju mer det torkar! Känner mig lite nervös, inte är väl jag gravid! nåja, kanske testar igen ikväll och ser om det är likadant där!

• Symetrical
    Fiijah89 skrev 2015-05-24 08:58:00 följande:

Jätte dålig bild, min kamera har gått sönder och fick ta bilden genom FaceTime! :D bim-2 och det är ett streck där, det kom inom tiden och jag behöver inte vinkla stickan för att se det. Och inte morgonurin... Och det blir bara tydligare och tydligare ju mer det torkar! Känner mig lite nervös, inte är väl jag gravid! nåja, kanske testar igen ikväll och ser om det är likadant där! phpnD0eNo38985.jpg

Definitivt gravid! Grattis hörru!
  • Fiijah89
    Symetrical skrev 2015-05-24 09:18:41 följande:
    Definitivt gravid! Grattis hörru! smile2.gif
    Men va? Tror du :D trodde ingen skulle se något och tro att jag var knäpp.. ;)
Svar på tråden Vi med BIM i slutet av maj/början av juni