• miamarina84

Vi med BIM i juli

Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)

• Svar på tråden Vi med BIM i juli
  • Elyssa81
    Fsake skrev 2015-07-04 14:40:04 följande:
    Finns absolut en chans! Testa igen om en dag på morgonen om mensen inte kommit. Håller tummarna!
    Det låter som att den finna en liten chans i alla fall. Jag är i stugan nu, så det blir att avvakta till måndag i så fall.
  • Mayy
    Elyssa81 skrev 2015-07-04 13:57:00 följande:

Hoppar tillbaka med en fråga. Har inte fått mens än. Skulle haft den i torsdags enligt ÄL-testerna. Testade neg på CB digital på BIM -1. Finns det ändå en chans att vara gravid eller är det helkört?

Jag fick negativt med cb digital på BIM -2 men plussade senare :)
  • Elyssa81
    Mayy skrev 2015-07-04 15:02:35 följande:
    Jag fick negativt med cb digital på BIM -2 men plussade senare :)
    Aha, då kanske det som sagt inte är så ovanligt att plussa sent.

I mars, den grav som blev ett MA plussade jag på BIM -2 på kvällen med digitalt, men det kan ju förstås vara olika.
  • Symetrical
    Elyssa81 skrev 2015-07-04 15:16:47 följande:
    Aha, då kanske det som sagt inte är så ovanligt att plussa sent.

I mars, den grav som blev ett MA plussade jag på BIM -2 på kvällen med digitalt, men det kan ju förstås vara olika.
    Kan verkligen variera mycket, inte bara från person till person, utan även från cykel till cykel. Beror helt på hur långt efter äl som ägget fäster. Ibland kan det ju ta bara en 3-4 dagar, medan det andra gånger tar upp till 10 dagar eller mer. Lycka till!
  • Elyssa81
    Symetrical skrev 2015-07-04 15:30:51 följande:
    Kan verkligen variera mycket, inte bara från person till person, utan även från cykel till cykel. Beror helt på hur långt efter äl som ägget fäster. Ibland kan det ju ta bara en 3-4 dagar, medan det andra gånger tar upp till 10 dagar eller mer. Lycka till! smile1.gif
    Tack vad gulliga ni är. Ingen katastrof om det inte blir dock. Dessutom var båda mina två barn beräknade i mars så om det blir så blir det tätt mellan födelsedagarna . Även om äldsta föddes 12 dagar efter BF och in i april. Den lilla rackaren!!
  • Elyssa81
    Symetrical skrev 2015-07-04 15:30:51 följande:
    Kan verkligen variera mycket, inte bara från person till person, utan även från cykel till cykel. Beror helt på hur långt efter äl som ägget fäster. Ibland kan det ju ta bara en 3-4 dagar, medan det andra gånger tar upp till 10 dagar eller mer. Lycka till! smile1.gif
    Tack vad gulliga ni är. Ingen katastrof om det inte blir dock. Dessutom var båda mina två barn beräknade i mars så om det blir så blir det tätt mellan födelsedagarna . Även om äldsta föddes 12 dagar efter BF och in i april. Den lilla rackaren!!
  • Malin 845
    Nirvie skrev 2015-07-04 12:47:01 följande:
    Absolut kan du ha det. När jag tog ut p-staven sa bm att jag tekniskt sätt kunde få äl redan dagen efter...
    Ojdå, trodde inte man kunde ha det
  • Malin 845
    Symetrical skrev 2015-07-04 14:02:31 följande:
    Jag fick äl på dag 44 förra cykeln, så då verkade min äl och mens hoppa över en månad helt och hållet. Det kan absolut hända. Har du några äl-symptom tycker jag att du kanske borde testa med äl-test för att se hur landet ligger..!? smile1.gif
    Då syns vi här igen symetrical ;)

Så jag kan ha haft äl igår som "planerat" även fast mensen skulle kommit för två veckor sen? Jag hade som en känning igår, men då jag inte vet om det är mens eller äl så är det inte så lätt.. Har beställt äl tester som inte kommit hem än.. Kan ju bli för sent annars... :/
  • Symetrical
    Malin 845 skrev 2015-07-04 15:53:20 följande:
    Då syns vi här igen symetrical ;)

Så jag kan ha haft äl igår som "planerat" även fast mensen skulle kommit för två veckor sen? Jag hade som en känning igår, men då jag inte vet om det är mens eller äl så är det inte så lätt.. Har beställt äl tester som inte kommit hem än.. Kan ju bli för sent annars... :/
    Det kan du absolut ha haft!
    Du får väl testa på måndag då och se hur det ser ut i alla fall.
    Har du några andra äl-tecken, typ äggviteflytningar eller hög, öppen och mjuk tapp?
  • Malin 845
    Symetrical skrev 2015-07-04 16:33:51 följande:
    Det kan du absolut ha haft!
    Du får väl testa på måndag då och se hur det ser ut i alla fall. smile1.gif
    Har du några andra äl-tecken, typ äggviteflytningar eller hög, öppen och mjuk tapp?
    Ja om testen kommit då :P. Ja äggviteflytnkngnar och imellan med gula tjocka flytningar. Har inte känt på tappen, visste inte att det kan vara ett tecken?
    Är testlagrets äl tester bra? Vilka använder du? Blev lite fundersam på om jag beställde för få, beställde 14 äl tester :P
Svar på tråden Vi med BIM i juli