• miamarina84

Vi med BIM i juli

Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)

• Svar på tråden Vi med BIM i juli
  • pannkakan87
    livias skrev 2015-07-03 23:18:10 följande:
    Åh köpte inget test idag, hann inte. Men mensen har fortfarande inte kommit och jag har börjat må illa. Vi åker till Kroatien på semester kl 3 inatt men får väl testa där ifall det inte kommer igång. Lycka till ni alla! Och stort grattis alla som plussat! Vi hör snart. . Hoppas på bra wifi på hotellet. Och ett plus såklart...
    Å så härligt att börja semestervecka med ett plus! Jag håller tummarna!
    Jag tog ännu ett test från testlagret idag men fortfarande minus. Köpte ett rfsu också men det kommer jag inte ta förrän på bim som är nästa vecka nån gång. :)
  • Symetrical
    m2b skrev 2015-07-04 10:12:33 följande:
    Vad ska letrozol göra? Nyfiken för noll kunskap. Många namn man inte känner till. Hoppas det hjälper! ?????
    Det fungerar som pergotime, dvs skyndar på äl-förloppet genom att hämma östrogenet i kroppen så att fsh får större utrymme och på så vis stimulerar till snabbade äggblåsetillväxt. Det skall dock vara mindre MF-risk än vid pergotime.
  • Symetrical
    Nirvie skrev 2015-07-04 10:24:17 följande:

Nu är det oliiidligt spännande! Vem ska ta hem denna match? Mensen eller graviditeten? Mensen ligger etta med gårdagen spottings men verkar vackla lite idag. Graviditeten ligger dock stadigt kvar hack i häl med sina 36.8 i temperatur. Ja hur skall detta sluta?...

Hahaha. Sitter som på nålar här!
  • 9camilla9

Äter inga mediciner. Har bara andvänt rfsu äl test.

Villbligravidnu skrev 2015-07-04 00:46:40 följande:

Ja precis, det har varit mitt enda symptom båda mina graviditeter.Har du provat ÄL-test av ett annat märke? Kan ju vara fel på just den batchen? Jag använde en gång ÄL-test som gravtest för att jag inte hade gravtest hemma. Då var det 11 dagar efter ÄL och det är 11 dagar och då visade det supersvagt, ungefär lika svagt som på gravtestet dagen efter. Vad jag menar är att både ÄL-test och grav-test från testlagret har visat lika tydligt utslag. Du äter inga mediciner eller så?

• Malin 845

Har en fråga, kan jag ha äl utan att ha haft mens innan? Då mensen inte har visat sig än så ska jag höra av mig till bm igen då jag vill ha ett svar..

• Nirvie
    Malin 845 skrev 2015-07-04 12:28:33 följande:

Har en fråga, kan jag ha äl utan att ha haft mens innan? Då mensen inte har visat sig än så ska jag höra av mig till bm igen då jag vill ha ett svar..

Absolut kan du ha det. När jag tog ut p-staven sa bm att jag tekniskt sätt kunde få äl redan dagen efter...
  • Elyssa81

Hoppar tillbaka med en fråga. Har inte fått mens än. Skulle haft den i torsdags enligt ÄL-testerna. Testade neg på CB digital på BIM -1. Finns det ändå en chans att vara gravid eller är det helkört?

• Symetrical
    Malin 845 skrev 2015-07-04 12:28:33 följande:

Jag fick äl på dag 44 förra cykeln, så då verkade min äl och mens hoppa över en månad helt och hållet. Det kan absolut hända. Har du några äl-symptom tycker jag att du kanske borde testa med äl-test för att se hur landet ligger..!?
  • Fsake
    Elyssa81 skrev 2015-07-04 12:57:00 följande:

Hoppar tillbaka med en fråga. Har inte fått mens än. Skulle haft den i torsdags enligt ÄL-testerna. Testade neg på CB digital på BIM -1. Finns det ändå en chans att vara gravid eller är det helkört?

Finns absolut en chans! Testa igen om en dag på morgonen om mensen inte kommit. Håller tummarna!
Svar på tråden Vi med BIM i juli