Vi med BIM i juli
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Nu är det oliiidligt spännande! Vem ska ta hem denna match? Mensen eller graviditeten? Mensen ligger etta med gårdagen spottings men verkar vackla lite idag. Graviditeten ligger dock stadigt kvar hack i häl med sina 36.8 i temperatur. Ja hur skall detta sluta?...
Äter inga mediciner. Har bara andvänt rfsu äl test.
Ja precis, det har varit mitt enda symptom båda mina graviditeter.Har du provat ÄL-test av ett annat märke? Kan ju vara fel på just den batchen? Jag använde en gång ÄL-test som gravtest för att jag inte hade gravtest hemma. Då var det 11 dagar efter ÄL och det är 11 dagar och då visade det supersvagt, ungefär lika svagt som på gravtestet dagen efter. Vad jag menar är att både ÄL-test och grav-test från testlagret har visat lika tydligt utslag. Du äter inga mediciner eller så?
Grattis till alla plus!! :) Själv har jag en vecka kvar till BIM!
Har en fråga, kan jag ha äl utan att ha haft mens innan? Då mensen inte har visat sig än så ska jag höra av mig till bm igen då jag vill ha ett svar..
Har en fråga, kan jag ha äl utan att ha haft mens innan? Då mensen inte har visat sig än så ska jag höra av mig till bm igen då jag vill ha ett svar..
Hoppar tillbaka med en fråga. Har inte fått mens än. Skulle haft den i torsdags enligt ÄL-testerna. Testade neg på CB digital på BIM -1. Finns det ändå en chans att vara gravid eller är det helkört?
Hoppar tillbaka med en fråga. Har inte fått mens än. Skulle haft den i torsdags enligt ÄL-testerna. Testade neg på CB digital på BIM -1. Finns det ändå en chans att vara gravid eller är det helkört?