Vi med BIM i juli
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Nej så himla härligt! :D Önskar tiden kunde gå fortare.
Men nä jag ska testa igen sen känner mig konstig. Vilket test använde du förresten?:)
Okej! Jag testade med testlagret. Googlade lite och såg att vissa hade fått neg med testlagret och positivt med rfsu och cb. Man blir ju lite sugen på att köpa ett annat då, typ en rfsu testa tidigt. Men samtidigt så känner jag att är jag gravid så kommer jag testa positivt på alla test till slut. Har ju inte bim förrän måndag. Jag har dock en annan app som säger fredag (!!) nästa vecka. Så jag vet inte riktigt. Men som sagt, bara att vänta ut det. Funderar dock på att inte testa förrän tidigast söndag nu. Blir ju så besviken varje gång jag får ett kritvitt test. :(
Tempen håller sig uppe fortfarande men fick bruna flytningar idag som jag har fått 2-3 dagar innan mens de två senaste månaderna. Antar att den höga tempen endast beror på värmeböljan (högre temperatur inomhus). Känns som om mensen är på väg
Här brukar mensen komma som en klocka, men inte den här gången. Bim+1 och inte ens en spotting. Men en ordentlig mensvärk så den dyker väl upp när som...
Här brukar mensen komma som en klocka, men inte den här gången. Bim+1 och inte ens en spotting. Men en ordentlig mensvärk så den dyker väl upp när som...
Jag har BIM 9 juli, men den kan komma allt ifrån den 5e ungefär, brukar hålla sig med några dagar före och efter även om den brukar vara från den 9-9 som den har varit nu ett tag.
Jag har haft ont i tjej magen i en vecka snart ungefär å nu dem senaste dagarna så sticker det i tjej magen och igår så kändes det en ilning eller stickning från fiffin å upp till magen..obehagligt. Tankarna snurrar att det ska vara nåt där inne som håller på att hända men jag vet ju att det lika gärna kan va ägglosnkng/mensen som spökar, som så många ggr förut :P.
Jag har testat ofta (otålig) men imorgon först ska jag testa ett CB test, de känns som bäst för imorgon ska vi på kalas! Vill ta det säkra före det osäkra.
11e dagen med positivt äl test. Tog ett rfsu gravtestet imorse någon som ser något eller kan redigera?
Jag har bim 18 juli :)