• miamarina84

Vi med BIM i juli

Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)

• Svar på tråden Vi med BIM i juli
  • pannkakan87
    Camilllla skrev 2015-07-02 23:44:39 följande:
    I tisdags fick jag plus på CB och en väldigt svag men tydlig linje på sticka. Söndag och måndag kunde jag möjligen ana något väldigt väldigt svagt på sticka, men det kunde lika gärna varit spökigt test.

Vad har du tänkt testa med? Antar att vi ska hoppas på plus trots planerna ni hade? :D
    Näe det var negativt idag! Provar imorrn igen :) alltså jag blir jätteglad såklart men annars kör vi på enligt planerna. :)
  • vår sommar
    sowe81 skrev 2015-07-02 23:07:14 följande:

Äntligen ett pluss, 7e försöket sen senaste ma. Nu måtte denna bara hålla sig kvar, 4e ggn gilt eller vad säger man.

Äl+10 o 12 på testen.

Grattis
  • vår sommar

Inatt hade sonen sovrekord och sov mellan 21- 07så när vi vakna va jag så kissnödig så missade helt att testa. Hehe.

• Symetrical

Äntligen ett pluss, 7e försöket sen senaste ma. Nu måtte denna bara hålla sig kvar, 4e ggn gilt eller vad säger man.
    Äl+10 o 12 på testen.
    phpNqO1nK96404.jpg

Stort grattis! Håller tummarna att allt går vägen nu!
  • Symetrical
    Villbligravidnu skrev 2015-07-02 23:13:12 följande:

Är det förresten någon av er som har extremt kort lutealfas? Jag har blivit lätt gravid två gånger. Första blev jag gravid direkt efter p-pillerstopp och fick en liten son, andra gången hade jag just slutat amma och hade långa menscykler men det slutade i ma smile4.gif efter detta har jag upptäckt att jag har korta lutealfaser på 8-11 dagar....

Hade helt normal lutealfas innan sonen, men nu sedan pillerstopp ligger de på 7-8 dagar. :-/
  • Kvinna84a

Äl+10 o 12 på testen.

Grattis!!! :)
  • Kvinna84a

Äl+10 o 12 på testen.

Grattis!!! :)
  • Camilllla
    pannkakan87 skrev 2015-07-03 06:56:14 följande:

Näe det var negativt idag! Provar imorrn igen :) alltså jag blir jätteglad såklart men annars kör vi på enligt planerna. :)

Nä vad trist! Men det finns ju chans fortfarande :) och annars är det väl bara ett halvår kvar nu? Tiden går så snabbt, jag har inte riktigt förstått att jag är framme vid allt jag väntat så länge på med bebis och bröllop...
  • pannkakan87
    Camilllla skrev 2015-07-03 10:00:46 följande:
    Nä vad trist! Men det finns ju chans fortfarande :) och annars är det väl bara ett halvår kvar nu? Tiden går så snabbt, jag har inte riktigt förstått att jag är framme vid allt jag väntat så länge på med bebis och bröllop...
    Nej så himla härligt! :D Önskar tiden kunde gå fortare.

Men nä jag ska testa igen sen känner mig konstig. Vilket test använde du förresten?:)
Svar på tråden Vi med BIM i juli