Vi med BIM i juli
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Äntligen ett pluss, 7e försöket sen senaste ma. Nu måtte denna bara hålla sig kvar, 4e ggn gilt eller vad säger man.
Äl+10 o 12 på testen.
Inatt hade sonen sovrekord och sov mellan 21- 07så när vi vakna va jag så kissnödig så missade helt att testa. Hehe.
Äntligen ett pluss, 7e försöket sen senaste ma. Nu måtte denna bara hålla sig kvar, 4e ggn gilt eller vad säger man.
Äl+10 o 12 på testen.
Är det förresten någon av er som har extremt kort lutealfas? Jag har blivit lätt gravid två gånger. Första blev jag gravid direkt efter p-pillerstopp och fick en liten son, andra gången hade jag just slutat amma och hade långa menscykler men det slutade i ma efter detta har jag upptäckt att jag har korta lutealfaser på 8-11 dagar....
Äl+10 o 12 på testen.
Äl+10 o 12 på testen.
Näe det var negativt idag! Provar imorrn igen :) alltså jag blir jätteglad såklart men annars kör vi på enligt planerna. :)
Grattis Sowe till sjunde försöket gillt!
Har du fått tre mf före? :(
Håller tummarna nu!!