Vi med BIM i juli
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Tack va snällt! Jag kör både temp och stickor faktiskt. Och idag är jag på bim-5 och tog faktiskt ett test för att jag haft molvärk och att det dragit lite i ljumskarna o så. Samma men Tydligare symptom denna gången. Det här fick jag då! Måste ju vara ett plus även fast både teststreck och kontrollstreck är lite förskjutet till vänster?
Jag plussade i onsdag med Clearblue vanliga o även digitala och var då på bim -4 (ÄL+10) och vart ju överlycklig MEN imorse på bimdagen så tog jag det sista digitala testet jag hade (clearblue) och det står Inte gravid!! Va faan!?!
jag har testat flera vanliga clearblue fram tills i fredags o fått successivt starkare plus på dom...och tog ett sådant test nu på em som visade plus. men dock samma styrka på plusset som i fredags.
Någon som vet vad som händer? har jag fått missfall trots att jag inte blöder än?
Fyy vad ledsen o orolig jag är just nu!! :(
efter att ha försökt i 10 månader efter förra missfallet så tyckte jag verkligen att det var vår tur :(
Positivt ältest på förmiddagen så äl ikväll/imorgon. BIM 20/7
Kom hem från stugan nu och då jag mådde illa hela vägen i bilen hem tig jag ett test direkt när jag kom hem.
Får jag hänga på här?
Om jag inte minns helt fel så hade jag förra mensens första dag omkring den 10 - 11 juni, vilket med en menscykel på omkring 26 - 28 dagar borde innebära att bim borde vara kring den 6 - 9 juli.
Jag börjar misstänka att jag kanske är gravid då jag de senaste dagarna:
* Har känt ett illamående av och till (både morgon och kväll) som jag inte brukar känna av vid mens.
* Har känt en stramande mensliknande känsla flera dagar innan mens, och jag brukar oftast inte känna av något förrän några timmar innan.
* Ömma bröst (har jag aldrig annars kring mens)
* En trötthetskänsla (kanske kan bero på stress och mycket att göra i kombination med värmen)
* Plötsligt fått en sjukdomskänsla från ingenstans, dvs. känner mig varm, får ont i huvudet, mår mer illa och så vidare.
Får jag hänga på här?
Om jag inte minns helt fel så hade jag förra mensens första dag omkring den 10 - 11 juni, vilket med en menscykel på omkring 26 - 28 dagar borde innebära att bim borde vara kring den 6 - 9 juli.
Jag börjar misstänka att jag kanske är gravid då jag de senaste dagarna:
* Har känt ett illamående av och till (både morgon och kväll) som jag inte brukar känna av vid mens.
* Har känt en stramande mensliknande känsla flera dagar innan mens, och jag brukar oftast inte känna av något förrän några timmar innan.
* Ömma bröst (har jag aldrig annars kring mens)
* En trötthetskänsla (kanske kan bero på stress och mycket att göra i kombination med värmen)
* Plötsligt fått en sjukdomskänsla från ingenstans, dvs. känner mig varm, får ont i huvudet, mår mer illa och så vidare.
Hej! Har bim 28 juli. Så nu inväntar vi äl:)
Imorrn är det bim. Känner mej ganska säker på att mensen kommer. Tänker vänta med testande tills tisdag eftersom mensen oftas kommer på em/kvällen på bim dagen.