• miamarina84

Vi med BIM i juli

Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)

• Svar på tråden Vi med BIM i juli
  • emzerus
    Villbligravidnu skrev 2015-07-05 23:36:19 följande:
    .

Gör ett nytt test och köp ett annat märke. Det är ju större chans att det negativa testet var fel än tvärtom eftersom du gjort så många test. Jag håller tummarna!
    Jag tog ett vanligt Clearblue imorse som visade svagt plus och nu på em ett nytt digitalt som visade Inte gravid. Eftersom testen inte blir starkare så tyder det säkert på att missfall är på G :(
    Men har inte börjat blöda än... Om dte ändå inte är nån graviditet så vill jag bara att det blöder ut nu så vi kan börja om!!

• Malin 845

Samma test någon minut senare :) kan äl ha varit, eller kommer den? Ska jag testa imorgon igen? :)

Symetrical du är ju expert på detta! Behöver lite hjälp ;)

• sommarblomma1
    Malin 845 skrev 2015-07-06 18:56:24 följande:

Samma test någon minut senare :) kan äl ha varit, eller kommer den? Ska jag testa imorgon igen? :)

Symetrical du är ju expert på detta! Behöver lite hjälp ;) phpgusErQ21098.jpg

Svårt att säga. Många får alltid ett svagt streck även när äl inte är. Men fortsätt testa varje dag i några dagar, blir det starkare så är det säkert på g!
  • Jenka81
    Malin 845 skrev 2015-07-06 18:56:24 följande:

Symetrical du är ju expert på detta! Behöver lite hjälp ;) phpgusErQ21098.jpg

Vet inte vilket märke det är men på de test jag använt så ska teststrecket vara lika starkt eller starkare för att vara positivt. Om det är likadant med dina test så blir det nog positivt om några dagar. :)
  • Malin 845
    sommarblomma1 skrev 2015-07-06 19:03:04 följande:
    Svårt att säga. Många får alltid ett svagt streck även när äl inte är. Men fortsätt testa varje dag i några dagar, blir det starkare så är det säkert på g!
    Jaha så den kan visa svagt plus utan att äl är? Missledande :/ ska testa några dagar framåt då..
  • Jenka81
    Jenka81 skrev 2015-07-06 19:04:39 följande:
    Vet inte vilket märke det är men på de test jag använt så ska teststrecket vara lika starkt eller starkare för att vara positivt. Om det är likadant med dina test så blir det nog positivt om några dagar. :)
    Lika starkt eller starkare än kontrollstrecket alltså.
  • Malin 845
    Jenka81 skrev 2015-07-06 19:05:44 följande:
    Lika starkt eller starkare än kontrollstrecket alltså.
    Jaha.. Är testlagrets. Men kan det vara sträck utan att äl är på gång? När det är svagt?
  • sommarblomma1
    Malin 845 skrev 2015-07-06 19:12:24 följande:
    Jaha.. Är testlagrets. Men kan det vara sträck utan att äl är på gång? När det är svagt?
    Många har alltid en låg halt av Lh hormon i urinen därför kan det visa ett svagt sträck utan att äl är men fortsätter du testa så börjar det förhoppningsvis stegra.

Såg någon som hade testat munkpeppar för att kicka igång mensen, kanske skulle vara nåt? Även rosenrot ska ju verka positivt på äl!
  • Malin 845
    sommarblomma1 skrev 2015-07-06 19:18:21 följande:
    Många har alltid en låg halt av Lh hormon i urinen därför kan det visa ett svagt sträck utan att äl är men fortsätter du testa så börjar det förhoppningsvis stegra.

Såg någon som hade testat munkpeppar för att kicka igång mensen, kanske skulle vara nåt? Även rosenrot ska ju verka positivt på äl!
    Jaha, har precis börjat att testa så kan inte alls hur detta funkar.. Eller om det bara är spökstreck. Var skaffar man munkpeppar? Rosenrot stabiliserar äl o menscykeln eller hur var det?
  • sommarblomma1
    Malin 845 skrev 2015-07-06 19:23:06 följande:
    Jaha, har precis börjat att testa så kan inte alls hur detta funkar.. Eller om det bara är spökstreck. Var skaffar man munkpeppar? Rosenrot stabiliserar äl o menscykeln eller hur var det?
    Vet faktiskt inte men googla så hittar du säkert! Ja äl ska även förkorta cykeln. Tar det sig inte denna månaden för mig så tänkte jag med prova det!
Svar på tråden Vi med BIM i juli