Vi med BIM i juli
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Grattis till plussen! Juli känns som en bra månad för många. Heja oss som har BIM framför oss :)
Hur går det för er som redan haft/har idag BIM?
Jag gav helt upp hoppet när jag kände mensvärken komma som vanligt ett par dagar innan bim. Plussade på bim +1, så det är ju inte omöjligt
Jag har nu fått ont i ländryggen sedan igår, det brukar jag ibland få dag 1 på mensen, men den är några dagar bort(fredag-söndag).
Hej! Jag hoppar in här med. BIM på torsdag den 9/7.
Tog detta imorse på BIM-3, vad tror ni?
Ser nu att det syns lite sämre på datorn än telefonen, men hoppas såklart att ni tycks se något streck där ;) Efter ett missfall i vecka nio i januari (skrapning i mitten av februari) och ett tidigt missfall förra månaden hoppas jag att det äntligen är vår tur snart!
Ja tycker de syns två streck, ta ett nytt imorgon:) ja har oxå bim på torsdag o testa imorse men syntes inget..
Håller tummarna för dig
Stort grattis till er som plussat! :)
Jag hade enligt beräkningar ÄL i lördags eller ska ha idag. Jag har dålig koll på hur lång lutelfas jag har då jag nästan precis slutat på P-piller. Jag hade "ÄL-flytningar" torsdageftermiddag till fredagförmiddag. Hade lätt molvärk från i onsdags som blev värre under torsdagen o återgick till lätt värk igen. Vi hade sex fredag och lördag o sen igår har jag en fruktansvärd "mensvärk" o mår idag illa. Är detta tecken på ÄL?
Har beräknad bim 20/7.