• miamarina84

Vi med BIM i juli

Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)

• Svar på tråden Vi med BIM i juli
  • Symetrical
    Malin 845 skrev 2015-07-06 18:56:24 följande:

Samma test någon minut senare :) kan äl ha varit, eller kommer den? Ska jag testa imorgon igen? :)

Symetrical du är ju expert på detta! Behöver lite hjälp ;) phpgusErQ21098.jpg

Ja du, vännen. Svårt att säga när man inte har något att jämföra med. Mitt tips är att ta ett nytt imorgon för att jämföra med!
    Har du äggviteflytningar, eller?
  • Jenka81

Jag köpte munkpeppar, vitex agnus castus, på graviditetskollen. Tror det finns på vitaminbutiken också. Jag tog tabletter men det finns som droppar också. Fick mens dagen efter första tabletten och då hade jag inte haft mens på två år. Äl kom efter 18 dagar och då hade jag slutat med tabletterna på dag 14. Man ska äta dem fram till äl.

• sommarblomma1
    Malin 845 skrev 2015-07-06 19:12:24 följande:
    Jaha.. Är testlagrets. Men kan det vara sträck utan att äl är på gång? När det är svagt?
    Här är mitt ältest från idag och verkar inte ha äl än. Är borta nu så tar nästa på torsdag för att se vad som hänt.
  • Angdev
    mammaA93 skrev 2015-07-06 18:02:09 följande:

Jaha, det blev ett missfall.. Började blöda idag i 3+6 :( jag har alltid blivit gravid så fort en kille tar av sig kallingarna annars så har aldrig ens tänkt att detta kan hända mig?!
    Jäkla skit! :(
    Mår as så tänker ha Johan Falk-marathon och svulla choklad resten av dagen..

Har jag tur hinner jag få äl innan juli tar slut så jag hänger kvar här!

Så himla tråkigt :(. Hoppas ÄL hämtar sig snabbt.
  • Angdev
    Malin 845 skrev 2015-07-06 19:12:24 följande:
    Jaha.. Är testlagrets. Men kan det vara sträck utan att äl är på gång? När det är svagt?
    Har oxå testlagrets. Är det första testet idag? När räkna du med att ha ÄL? Tar du ett imorgon och teststrecket är starkare så är ÄL på G. Min efarenhet är att styrkan på teststrecket kan öka väldigt snabbt, dvs från dag till dag.
  • Malin 845
    Symetrical skrev 2015-07-06 19:32:35 följande:
    Ja du, vännen. Svårt att säga när man inte har något att jämföra med. Mitt tips är att ta ett nytt imorgon för att jämföra med! smile1.gif
    Har du äggviteflytningar, eller?
    Ja jag se imorgon när jag kommit hem från jobbet, man behöver väl inte ta morgonurin? Ja jag har ju det, så känns lovande :D
  • Malin 845
    Angdev skrev 2015-07-06 19:48:53 följande:
    Har oxå testlagrets. Är det första testet idag? När räkna du med att ha ÄL? Tar du ett imorgon och teststrecket är starkare så är ÄL på G. Min efarenhet är att styrkan på teststrecket kan öka väldigt snabbt, dvs från dag till dag.
    Ja det är första testet idag. Enligt NC så är den "beräknad" på torsdag eller fredag. Men då jag inte fått mensen så känns det som om hela kroppen är ur balans :/. Så jag vet faktiskt inte. Är på dag 46 utan mens så :/. Har samtidigt molnande värk o flytningar..

Hoppas att det är starkare imorgon då! :D eller snart! :)
  • Nirvie

Här händer absolut ingenting. Fortfarande spottings och 36.5 i temp. Segt! Killen börjar bli hoppfull men jag tror snarare att jag har tolkat tempkurvan kring äl fel. Så snart mensen kommer så beställer jag en bättre termometer med två decimaler. Samt ev lite äl-test.

Finns det äl-stickor där man rekommenderas att testa på morgonen? Tyckte det var pest å pina att "hålla sig" för att testa på eftermiddagen...

• Natt91

Jag tog temp. och den visade 37,1 i vanliga fall har jag 36,2 (testat några gånger sen förra veckan samma temp (37,0-37,3) och är inte sjuk). Jag har även en speciell känsla i kroppen sen ett par dagar, är på BIM -6 idag. När vågar man testa? När kan det börja visa positivt?

• Villbligravidnu
    KaffeTös skrev 2015-07-06 17:20:36 följande:

Tror du?! Tack. Hoppas att det är starkare imorgon! :)

Ja det tror jag! Jag har haft svagare än så, det har inte gått att fota ens men är det bara rosa så är det inte ett spökstreck om det inte är något väldigt fel med testet (väldigt ovanligt). Håller tummarna för ett tydligt streck imorgon
Svar på tråden Vi med BIM i juli