Vi med BIM i juli
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Samma test någon minut senare :) kan äl ha varit, eller kommer den? Ska jag testa imorgon igen? :)
Symetrical du är ju expert på detta! Behöver lite hjälp ;)
Jag köpte munkpeppar, vitex agnus castus, på graviditetskollen. Tror det finns på vitaminbutiken också. Jag tog tabletter men det finns som droppar också. Fick mens dagen efter första tabletten och då hade jag inte haft mens på två år. Äl kom efter 18 dagar och då hade jag slutat med tabletterna på dag 14. Man ska äta dem fram till äl.
Jaha, det blev ett missfall.. Började blöda idag i 3+6 :( jag har alltid blivit gravid så fort en kille tar av sig kallingarna annars så har aldrig ens tänkt att detta kan hända mig?!
Jäkla skit! :(
Mår as så tänker ha Johan Falk-marathon och svulla choklad resten av dagen..
Har jag tur hinner jag få äl innan juli tar slut så jag hänger kvar här!
Här händer absolut ingenting. Fortfarande spottings och 36.5 i temp. Segt! Killen börjar bli hoppfull men jag tror snarare att jag har tolkat tempkurvan kring äl fel. Så snart mensen kommer så beställer jag en bättre termometer med två decimaler. Samt ev lite äl-test.
Finns det äl-stickor där man rekommenderas att testa på morgonen? Tyckte det var pest å pina att "hålla sig" för att testa på eftermiddagen...
Jag tog temp. och den visade 37,1 i vanliga fall har jag 36,2 (testat några gånger sen förra veckan samma temp (37,0-37,3) och är inte sjuk). Jag har även en speciell känsla i kroppen sen ett par dagar, är på BIM -6 idag. När vågar man testa? När kan det börja visa positivt?
Tror du?! Tack. Hoppas att det är starkare imorgon! :)