Vi med BIM i juli
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Oxå bim om nio dagar, hoppas hoppas ;)
Första mensen efter piller stopp startade idag så nästa bim blir i augusti. Hoppar över till den tråden
Testade precis blankt på BIM-2, hoppas så att det bara är för tidigt.. Åh jag vill ju så gärna..
Tänkte jag hoppar på här. BMI - 4 och jag vågar mig inte på ett tidigt test då jag har inga symtom på graviditet
Hej! Hoppar in här jag med. Bim-3 idag. Har inte testat än. Har inga värre symtom heller. Men ska man gå efter Fertility Friends tempkurva denna månad, så är den nästan idealisk för en graviditet! Vågar inte hoppas på för mycket dock. Femte försöket för tredje barnet.
Testat negativt idag men ingen mens. Bim idag... Tror jag.
Har en kortare cykel denna gång då äl kom tidigare än vad jag trodde. Så just nu är jag allmänt förvirrad ;)
Har symtom som lite illamående och svullen mage... Men som sagt det kan vara mensen som är på g också...
Hej alla i bebisverkstan!
Jag och sambon är inne på försök nummer 7. Eller ja, försök och försök. Vi säger mest att "blir det så blir det" men vi vill båda väldigt gärna. Vi säger mest så för att vi inte ska bli alltför besvikna varje månad och för att minska pressen på oss...
Jag har BIM om 6 dagar, den 26/7. Hade ÄL 12/7 och vi hade mys 2 gånger den 10:e och en gång den 11:e. Hade gärna haft det den 12:e oxå men vi fick inte direkt nån egentid då :)
Det senaste halvåret har jag lurat mig själv med massa symptom och denna månaden tänker jag inte göra det. Fast jag har inte lurat mig. Jag har ju känt allt det som varit. Men det har ju bara vart tecken på att mensen är på gång. Svullen mage, hugg i sidorna, trötthet, molvärk, hållkänsla, humörsvängningar, ont i tuttarna osv. Denna gången känner jag i och för sig inget av det. Bara lite pirr i brösten och hållkänsla i sidorna (ja jag vet, nu kände jag efter i alla fall). Jag har gravtest hemma så jag bara längtar till söndag så jag kan testa ;)
Jag har en dotter på 10 år och sambon har inga egna barn så det hade vart så underbart med en liten. Det känns så rätt i tiden oxå...
Följer er andra med spänning och håller tummarna för att ni ska plussa. Och ni som inte plussade denna månad, lycka till till nästa <3
Hej! Hoppar in här jag med. Bim-3 idag. Har inte testat än. Har inga värre symtom heller. Men ska man gå efter Fertility Friends tempkurva denna månad, så är den nästan idealisk för en graviditet! Vågar inte hoppas på för mycket dock. Femte försöket för tredje barnet.
Hoppas bilden kommer med! Visst är den som trifasisk och med ev implantationsdipp?! Har haft en stark magkänsla sen ungefär temperaturssänkningen men vill vänta så länge som möjligt innan jag testar fast det kliar i fingrarna.