• miamarina84

Vi med BIM i juli

Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)

• Svar på tråden Vi med BIM i juli
  • sommarblomma1

Kan det vara så att ältester inte ger utslag på alla? Börjar fundera på om jag missat att det var äl? Så här lång cykel som jag skulle ha nu har jag aldrig haft tidigare om äl skulle inträffa nu och flytningarna är mer lotionaktiga nu så känns som om den är förbi?

Fy detta gör mig knäpp!

• Symetrical
    halo83 skrev 2015-07-19 16:47:57 följande:

Cb plus . Nej jag hade ju självklart bara en teststicka kvar. Tänkte att jag inte skulle köpa mer sånna förrens efter bim.. Gick ju sådär när man fick det resultatet .. Så i morgon dimper de ner massa nya samt fler cb + och 2 digitala haha

Hahaha. Klassikern!
    Vilken dag är du på nu då? Äl+?
  • Symetrical
    sommarblomma1 skrev 2015-07-19 18:51:39 följande:

Kan det vara så att ältester inte ger utslag på alla? Börjar fundera på om jag missat att det var äl? Så här lång cykel som jag skulle ha nu har jag aldrig haft tidigare om äl skulle inträffa nu och flytningarna är mer lotionaktiga nu så känns som om den är förbi?

Fy detta gör mig knäpp!

Vet att folk har blivit gravida utan att få positiva äl-test, så uppenbarligen har de ju haft äl i alla fall!
    Själv tycker jag att tempning är enda garantin för att ägget släppt.
  • sommarblomma1
    Symetrical skrev 2015-07-19 19:03:17 följande:
    Vet att folk har blivit gravida utan att få positiva äl-test, så uppenbarligen har de ju haft äl i alla fall! smile5.gif
    Själv tycker jag att tempning är enda garantin för att ägget släppt.
    Tänkte testa naturalcykles nästa cykel om det inte tar sig nu. När bör man börja tempa då. Ska man börja närsomhelst eller är det mensens första dag?
  • Emmissara
    sommarblomma1 skrev 2015-07-19 19:09:01 följande:
    Tänkte testa naturalcykles nästa cykel om det inte tar sig nu. När bör man börja tempa då. Ska man börja närsomhelst eller är det mensens första dag?
    Man kan börja när som, bara man vet att det är några dagar innan ÄL så att NC kan sätta ut ÄL sen :) 
  • Miniflicka93
    Missii skrev 2015-07-19 15:27:44 följande:

Åh va spännande! Jag har BIM idag och är sååå nervös för att tant röd ska dyka upp! Har oxå som du haft värk i ländryggen. Min mage har vart som en ballong nu i två dagar och jag känner svagt illamående från och till. Gjorde ett test igår morse men det var negativt, så väntar in lite till. Denna eviga väntan!

Ååååh! Själv skulle jag traska till apoteket i morse direkt när jag vakna för att köpa cb plus så jag kunde testa tidigt.. kissenödig som bara den oså när jag kommer dit inser jag "aaah de e söndag" så apoteket va stängt! haha. Bara traska hem igen. På måndag eller tisdag ska jag testa! Hoppas verkligen för att de plussar för oss båda.

Förstår inte varför jag fått denna rygg smärta! Brukar inte ha de vid varken mens eller äl så om jag inte är gravid blir de nog att traska till doktorn o kolla ryggen Obestämd

• NiHa

Och där kom mensen, som jag misstänkte:( Får hoppa in i augusti tråden ist.
    Lycka till alla som har BIM och lycka till för er som redan plussat:)

• Miniflicka93
    Sali2015 skrev 2015-07-19 07:18:40 följande:
    Omg!!!!!!!!!

Men.... Vågar inte tro det än. Det står bara Gravid.

Men i beskrivningen står det att det ska finnas 4 resultat. Antingen ej gravid eller gravid med veckoantal. Men jag har bara fått gravid!?

Orolig :(
    Vad frustrerande att det bara står gravid! Håller tummar och tår för att du har en bulle i ungen! {#emotions_dlg.flower}
  • Missii

Åh nej va typiskt haha, då blir det att vänta lite till med testet ;) min mens har inte kommit ännu! Men har mensvärk, hoppas den inte kommer inatt :( ja nu håller vi tummarna för oss båda!!!

Miniflicka93 skrev 2015-07-19 20:06:51 följande:

Ååååh! Själv skulle jag traska till apoteket i morse direkt när jag vakna för att köpa cb plus så jag kunde testa tidigt.. kissenödig som bara den oså när jag kommer dit inser jag "aaah de e söndag" så apoteket va stängt! haha. Bara traska hem igen. På måndag eller tisdag ska jag testa! Hoppas verkligen för att de plussar för oss båda.

Förstår inte varför jag fått denna rygg smärta! Brukar inte ha de vid varken mens eller äl så om jag inte är gravid blir de nog att traska till doktorn o kolla ryggen 

• halo83

Haha vet.. Jag skulle ju inte lixom.. Hoppas inte mannen öppnar posten i morgon,jag e inte hemma å svärmor kommer i morgon me.. Känns sådär å behöva förklara alla dessa test ;)

Symetrical skrev 2015-07-19 19:00:19 följande:

Hahaha. Klassikern!

Vilken dag är du på nu då? Äl+?

Svar på tråden Vi med BIM i juli