Vi med BIM i juli
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Vart nog inte äl häromdagen, trots allt.
Ärligt talat, vad är detta!?!?? Världens envisaste ägg, eller vadå!???
Om jag hade äl när jg trodde så borde det absolut vara för tidigt för mig att känna av symptom. Är superlångt kvar till bim och äl borde ha varit i tisdags. Men fick ju dom där tjocka, krämiga, luktfria, nästan klumpiga flytningarna igår. När jag gick och la mig kom det halsbränna från ingenstans som stannade hela natten och en bit in på morgonen och får små attacker med kraftig huvudvärk. Antagligen är det bara tecken på att jag ätit för mycket och druckit för lite, men ville skriva ner det bara för att.
Fick spottings idag igen när jag och sambon hade myst.. är orolig att det är progesteronbrist. Ska jag be om att få kolla upp det eller ska jag prova progesteronkräm?
Här har ja gett mig på att inte ta några äl tester och även om de är svårt så känner jag mig mer harmonisk än de andra månaderna !! Känner av lite smärta så äl är nog på g ... Denna månad kör vi lite när vi känner för de men försöker varannan dag om vi hat lust ;) krångligt att förklara men de funkar för oss :) haha
Eftersom jag inte riktigt vet när äl är och förra cykeln var galet lång så vet jag inte riktigt när Bim är men om jag bortser från förra cykeln och räknar skulle jag tippa på 12/7
Imorse hade jag molvärk i livmodern och i svanken.... Tog ett gtest och tyckte mig se skuggan till ett plus men det är nog för tidigt, knappt 1 vecka sedan äl så säkert bara inbillning. (Stavas det ens så? Haha)
Imorse hade jag molvärk i livmodern och i svanken.... Tog ett gtest och tyckte mig se skuggan till ett plus men det är nog för tidigt, knappt 1 vecka sedan äl så säkert bara inbillning. (Stavas det ens så? Haha)
BIM
30/6
EkoS 8:e försöket
Harvester
30/6-1/7
Hoppas sommar 2015
Sötistilde
1/7
halo83 13:e försöket
livias 2:a försöket
Jessicalex
Elyssa81 2:a försöket
2/7
H1ssa 1:a försöket,
sowe81 7:e försöket
Mayy
lisafisa22 2:a försöket
miamarina84 9:e försöket
ElsaR 2:a försöket
Det vackraste 4:e försöket
3/7
missey 2:a försöket
kastrullen 7:e försöket
4/7
Camilllla 1:a försöket
5-7/7
Fsake 2:a försöket
6/7
Nirvie 3:e försöket
Margherita 2:a försöket
vår sommar 3:e försöket
7/7
nist 2:a försöket
wannabemom 1:a försöket
8/7
Tr86 3:e försöket
9/7
Fronten 3:e försöket
eg90
My102
10/7
björnbär 2:a försöket
mammaA93 2:a försöket
NellieMeja 7:e försöket
11/7
Kvinna84a 7:e försöket
Yennie88 2:a försöket
Maalon
13/7
jenniii88
14-21/7
Angdev 8:e försöket
14/7
88therese 2:a försöket
15/7
Flerattälska 1:a försöket
Tussigullan
Minime86 2:a försöket
natlin 4:e försöket
16/7
mkes
lollip0p 2:a försöket
17/6
RapidAngel 2:a försöket
Saklek 4:e försöket
18-19/7
Glovey
19/7
märtanpärtan 1:a försöket
NiHa 2:a försöket
Knasbollen87
21/7
Familje lyckan 1:a försöket
Suada86 2:a försöket
21-22/7
skepparbarn 2:a försöket
28/7
sommarblomma1 2:a försöket
Ej BIM-datum än
Tett90
Aniroma 2:a försöket
Symetrical
m2b
mikamon
adam2011 3:e försöket
peeb
Vadvetjaaaaag
annsansa
misslina
MuM2girls 3:e försöket
Jean89A
miachr78
Greifing
Ikväll har jag varit illamående och haft halsbränna. Det har jag aldrig annars! Tog ett test nu på kvällen som var negativt. Får testa imorgonbitti istället. Bim på tisdag.
Ikväll har jag varit illamående och haft halsbränna. Det har jag aldrig annars! Tog ett test nu på kvällen som var negativt. Får testa imorgonbitti istället. Bim på tisdag.