• miamarina84

Vi med BIM i juli

Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)

• Svar på tråden Vi med BIM i juli
  • Mileya
    halo83 skrev 2015-06-28 04:18:13 följande:

Sjukt besviken... Neg idag. Och världens tempdipp så mensen kommer komma som ett brev på posten i morgon

Nej vad jag ledsen jag blir för din skull! :'( tyckte ju verkligen att det skymtade ett plus igår. Men sålänge mensen inte har kommit så finns det hopp! Var inte du låghormonare dessutom? :) kram
  • Mileya

Jag testade också negativt idag på BIM-3... :( fortfarande molvärk från och till.

• EkoS
    Att vänta skrev 2015-06-28 09:09:21 följande:

Nu kom mensen igång på riktigt här. Så jag ansluter mig till de besvikna. Styrka till oss alla! Ska försöka ta det lite lugnare nu under sommaren så jag tar nog lit fl-paus.

Vad tråkigt! Hoppas ni får till det under sommaren :)

Jag lyckades hålla mig från att testa i morse. Bim -3...
  • Att vänta
    EkoS skrev 2015-06-28 10:25:27 följande:
    Vad tråkigt! Hoppas ni får till det under sommaren :)

Jag lyckades hålla mig från att testa i morse. Bim -3...
    Håller tummarna för att det går bättre för dig!
  • LillaEochP

Idag kom min mens.... :( Så jäkla tråkigt!!!! Känns så konstigt att den kommer 3-4 dagar tidigt, den har ALDRIG varit tidig innan och bara sen ett par gånger...

Aja, bara att ladda om till nästa månad. Redan klickat hem både ÄL-tester, bidrottninggelé och en ny termometer.

Lycka till ni andra!!

• Mileya
    LillaEochP skrev 2015-06-28 10:35:12 följande:

Idag kom min mens.... :( Så jäkla tråkigt!!!! Känns så konstigt att den kommer 3-4 dagar tidigt, den har ALDRIG varit tidig innan och bara sen ett par gånger...

Aja, bara att ladda om till nästa månad. Redan klickat hem både ÄL-tester, bidrottninggelé och en ny termometer.

Lycka till ni andra!!

Samma här! :( på bim-3

Så jäkla ledsen.... :'(
  • jeniii88

ÄL är beräknat tills imorgon, har inte använt några test denna gång så man får hoppas att det stämmer. Andra försöket nu.

• EkoS
    Mileya skrev 2015-06-28 11:04:16 följande:

Samma här! :( på bim-3

Så jäkla ledsen.... :'(

Åh nej! Vad många ni är som verkar få tidig mens. Men det är ju ändå lite skönt att den kommer igång om den ändå ska komma.
  • Det vackraste
    halo83 skrev 2015-06-28 04:18:13 följande:

Sjukt besviken... Neg idag. Och världens tempdipp så mensen kommer komma som ett brev på posten i morgon

Ledsen för din skull..

Var det så att ni hade börjat en utredning?

Hoppas i alla fall för dig nästa försök.
  • Det vackraste

:( Hur länge har ni försökt?

Att vänta skrev 2015-06-28 09:09:21 följande:

Nu kom mensen igång på riktigt här. Så jag ansluter mig till de besvikna. Styrka till oss alla! Ska försöka ta det lite lugnare nu under sommaren så jag tar nog lit fl-paus.

Svar på tråden Vi med BIM i juli