Vi med BIM i juli
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Såhär ser det ut nu när det torkat
Sjukt besviken... Neg idag. Och världens tempdipp så mensen kommer komma som ett brev på posten i morgon
Sjukt besviken... Neg idag. Och världens tempdipp så mensen kommer komma som ett brev på posten i morgon
Negativt test igår, på BIM-6. Var ju alldeles för tidigt men skulle på fest så jag ville testa innan. Har dock inga symtom utöver de jag brukar ha innan mens, t.ex ömma bröstvårtor, lite molvärk och inom ett par dagar får jag säkert PMS. Som sagt så tror jag inte det tagit sig denna gången heller och nu väntar jag med att få höra resultatet från blodprovet jag tog förra veckan ang min sköldkörtel.
Bim -4 idag. Var otroligt trött hela dagen igår, var tvungen att ta en tupplur. Känns dock som jag håller på att bli sjuk. Ni som testar tidigt, använder ni vanliga graviditetstester eller speciella testa tidigt test?
Nu kom mensen igång på riktigt här. Så jag ansluter mig till de besvikna. Styrka till oss alla! Ska försöka ta det lite lugnare nu under sommaren så jag tar nog lit fl-paus.
Negativt test igår, på BIM-6. Var ju alldeles för tidigt men skulle på fest så jag ville testa innan. Har dock inga symtom utöver de jag brukar ha innan mens, t.ex ömma bröstvårtor, lite molvärk och inom ett par dagar får jag säkert PMS. Som sagt så tror jag inte det tagit sig denna gången heller och nu väntar jag med att få höra resultatet från blodprovet jag tog förra veckan ang min sköldkörtel.
Jag gjorde som du i fredags då jag skulle ut. Typ bim -7 o tester var blankt tyvärr :( jag har heller inga direkt symtom denna gång förutom att jag är extra hungrig hehe. Men mensen har ibte kommit så vi hpller tummarna för oss :)