• miamarina84

Vi med BIM i juli

Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)

• Svar på tråden Vi med BIM i juli
  • Hoppas sommar 2015

Tog ett test i morse på bim-1. Kunde ana en skugga på testet. Imorgon tar jag ett nytt och om det visar mer tar jag ett digitalt!

Vad tror ni?

• vår sommar
    Hoppas sommar 2015 skrev 2015-06-29 09:06:06 följande:

Tog ett test i morse på bim-1. Kunde ana en skugga på testet. Imorgon tar jag ett nytt och om det visar mer tar jag ett digitalt!

Vad tror ni?

Tycker testlagretst alltid ger en liten skugga. Tycker kanske att man kan ana nått men som sagt jag har blivit lurad många gånger av testlagrets. Hoppas innerligt att det inte luras med dej och att du får en fint plus imorrn. Nu tycker jag bestämt att det är dax för lite plus i tråden.
  • EkoS
    Elyssa81 skrev 2015-06-29 08:50:28 följande:

Bra jobbat! Testade idag på BIM -3 och det var negativt! Så inställd på mensen nu. Håller på med ett viktminskningsprojekt så blir det inget plus kan jag fortsätta köra på lika hårt med det! Det är i alla fall en tröst.

Tack! BIM -3 är fortfarande tidigt, jag håller tummarna! Annars kanske viktminskniningsprojektet gör susen :)
  • EkoS
    wannabemom skrev 2015-06-29 08:26:16 följande:

Imponerande att du lyckas hålla dig från att testa. Håller tummar och tår att det inte bara är en skengraviditet denna gång :)

Tack!!
  • EkoS

Vad tror ni?

Det ser verkligen ut som något!! Spännande!
  • Det vackraste

Tycker det ser positivt ut. :).Vågar nog säga grattis.

Vad tror ni?

• halo83

Bim-1 idag.. Trodde att mensen skulle komma idag då jag tempar och följer det samma mönster som förra månaden så... Men jag brukar få på morgonen när jag vaknar,vaknade vid 06 å än ingenting. Mannen å jag myste även i morse å inget blod då heller.

Har heller inga känningar på att den ska va på g,å alla symptomer är borta. Gaaaaah denna eviga väntan å ovissheten

• ElsaR

GRAVID! Bim -3 och ett "gravid 1-2 veckor" med cb digital på morgonen :):)

• halo83

Stort grattis!!!!!

Är det trådens första plus tro?

ElsaR skrev 2015-06-29 10:20:32 följande:

• Mayy
    ElsaR skrev 2015-06-29 10:20:32 följande:

Grattis :)) så roligt! Nu hoppas vi att detta smittar av sig i tråden <3
Svar på tråden Vi med BIM i juli