Vi med BIM i juli
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Tog ett test i morse på bim-1. Kunde ana en skugga på testet. Imorgon tar jag ett nytt och om det visar mer tar jag ett digitalt!
Vad tror ni?
Tog ett test i morse på bim-1. Kunde ana en skugga på testet. Imorgon tar jag ett nytt och om det visar mer tar jag ett digitalt!
Vad tror ni?
Bra jobbat! Testade idag på BIM -3 och det var negativt! Så inställd på mensen nu. Håller på med ett viktminskningsprojekt så blir det inget plus kan jag fortsätta köra på lika hårt med det! Det är i alla fall en tröst.
Imponerande att du lyckas hålla dig från att testa. Håller tummar och tår att det inte bara är en skengraviditet denna gång :)
Vad tror ni?
Tycker det ser positivt ut. :).Vågar nog säga grattis.
Vad tror ni?
Bim-1 idag.. Trodde att mensen skulle komma idag då jag tempar och följer det samma mönster som förra månaden så... Men jag brukar få på morgonen när jag vaknar,vaknade vid 06 å än ingenting. Mannen å jag myste även i morse å inget blod då heller.
Har heller inga känningar på att den ska va på g,å alla symptomer är borta. Gaaaaah denna eviga väntan å ovissheten
GRAVID! Bim -3 och ett "gravid 1-2 veckor" med cb digital på morgonen :):)
Stort grattis!!!!!
Är det trådens första plus tro?