• miamarina84

Vi med BIM i juli

Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)

• Svar på tråden Vi med BIM i juli
  • mikamon
    lollip0p skrev 2015-06-28 22:12:04 följande:

Såhär ser mina test ut ikväll (de två närmast kameran är från idag). Ska man hoppas på ÄL imorgon? ^_^

Absolut! Jag tippar på det iaf ;)
  • Elyssa81
    lollip0p skrev 2015-06-28 22:12:04 följande:

Såhär ser mina test ut ikväll (de två närmast kameran är från idag). Ska man hoppas på ÄL imorgon? ^_^ phpbD24SN77437.jpg

Ja det ser positivt ut det senaste, men jag skulle ha fortsatt!
  • Angdev
    My102 skrev 2015-06-28 23:33:57 följande:

Nu är jag ny i barnaskapandet men jag förstår inte riktigt det här med ÄL stickorna. OM det är ett positivt streck med, så har man väl ÄL då? I vissa inlägg (det ovanför tex) så skriver personen "hoppas snart på ÄL" typ, jag har sett flera sådana liknande inlägg..å jag undrar vad det menas med? Har man inte ÄL vid ett positivt ÄL test oavsett graden på tjock rand eller fattar jag fel nu?????

På tex lollip0ps test ovan så ser du att ett av strecken är mer eller mindre samma på alla tester. Detta är ett kontrollstreck som visar att testet funkar, det andra är själva strecket som visar om man har ÄL lr är på väg att få det. ÄL har man när strecket är lika starkt som kontrollstrecket. Hoppas du blev lite mer klok på min förklaring :)
  • Mayy
    Angdev skrev 2015-06-29 00:01:57 följande:
    På tex lollip0ps test ovan så ser du att ett av strecken är mer eller mindre samma på alla tester. Detta är ett kontrollstreck som visar att testet funkar, det andra är själva strecket som visar om man har ÄL lr är på väg att få det. ÄL har man när strecket är lika starkt som kontrollstrecket. Hoppas du blev lite mer klok på min förklaring :)
    Jag blev i alla fall mer klok - aldrig förstått hur dom fungerar innan :)
  • halo83

Ingen mens än .. Bim-1 och alla tecken är som bortblåsta.. Om man går efter tempkurvan och jämför med förra månaden så kommer mensen idag. Vi får se helt enkelt.. Neg test iaf

• EkoS

Lyckades hålla mig från att testa i morse också. Bim -2 nu. Sitter på jobbet och kan knappt jobba pga illamående. HOPPAS verkligen att jag inte bara är skengravid den här månaden också.

• MrsG

Ny i denna gruppen.... BIM 11/7, första försöket med nr 3....

• wannabemom
    EkoS skrev 2015-06-29 08:05:19 följande:

Lyckades hålla mig från att testa i morse också. Bim -2 nu. Sitter på jobbet och kan knappt jobba pga illamående. HOPPAS verkligen att jag inte bara är skengravid den här månaden också.

Imponerande att du lyckas hålla dig från att testa. Håller tummar och tår att det inte bara är en skengraviditet denna gång :)
    Flicka 2010, Flicka 2011, Pojke 2013
  • Elyssa81
    EkoS skrev 2015-06-29 08:05:19 följande:

Bra jobbat! Testade idag på BIM -3 och det var negativt! Så inställd på mensen nu. Håller på med ett viktminskningsprojekt så blir det inget plus kan jag fortsätta köra på lika hårt med det! Det är i alla fall en tröst.
  • Maalon
    MrsG skrev 2015-06-29 08:14:32 följande:

Ny i denna gruppen.... BIM 11/7, första försöket med nr 3....

Då har vi bim samtidigt :) Första försöket här också, fast baby nummer 1 :) 
Svar på tråden Vi med BIM i juli