Vi med BIM i juli
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Såhär ser mina test ut ikväll (de två närmast kameran är från idag). Ska man hoppas på ÄL imorgon? ^_^
Såhär ser mina test ut ikväll (de två närmast kameran är från idag). Ska man hoppas på ÄL imorgon? ^_^
Nu är jag ny i barnaskapandet men jag förstår inte riktigt det här med ÄL stickorna. OM det är ett positivt streck med, så har man väl ÄL då? I vissa inlägg (det ovanför tex) så skriver personen "hoppas snart på ÄL" typ, jag har sett flera sådana liknande inlägg..å jag undrar vad det menas med? Har man inte ÄL vid ett positivt ÄL test oavsett graden på tjock rand eller fattar jag fel nu?????
Ingen mens än .. Bim-1 och alla tecken är som bortblåsta.. Om man går efter tempkurvan och jämför med förra månaden så kommer mensen idag. Vi får se helt enkelt.. Neg test iaf
Lyckades hålla mig från att testa i morse också. Bim -2 nu. Sitter på jobbet och kan knappt jobba pga illamående. HOPPAS verkligen att jag inte bara är skengravid den här månaden också.
Ny i denna gruppen.... BIM 11/7, första försöket med nr 3....
Lyckades hålla mig från att testa i morse också. Bim -2 nu. Sitter på jobbet och kan knappt jobba pga illamående. HOPPAS verkligen att jag inte bara är skengravid den här månaden också.
Ny i denna gruppen.... BIM 11/7, första försöket med nr 3....