Vi med BIM i juli
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Äntligen ett pluss, 7e försöket sen senaste ma. Nu måtte denna bara hålla sig kvar, 4e ggn gilt eller vad säger man.
Äl+10 o 12 på testen.
Förra mensen var märklig på alla vis så litar inte på appens uträkning denna gång egentligen. Men den säger äl idag och bim 16/7. Inga känningar av äl som jag brukar dagen före och samma dag som appen visar. Det är försök nr 9 om man räknar direkt från när jag slutade med piller.
Är det förresten någon av er som har extremt kort lutealfas? Jag har blivit lätt gravid två gånger. Första blev jag gravid direkt efter p-pillerstopp och fick en liten son, andra gången hade jag just slutat amma och hade långa menscykler men det slutade i ma efter detta har jag upptäckt att jag har korta lutealfaser på 8-11 dagar....
Min bim blev förskjuten till 16e istället för 15e. Har ägglossning idag :) så nu har jag gjort vad jag kunnat för denna gången, hehe ;)
Äntligen ett pluss, 7e försöket sen senaste ma. Nu måtte denna bara hålla sig kvar, 4e ggn gilt eller vad säger man.
Äl+10 o 12 på testen.
När testade du och fick plus?:)
Över bim med en dag, snart två. Inga vanliga pms symptom som ömma bröst etc. Känner mig precis som vanligt. Tog ett test igår på bim men var negativt så väntar tålmodigt på mensen...
Många plus ja förresten! Grattis alla!! :D