Vi med BIM i juli
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Hej. Mensen kom så nu satsar vi på Bim i juli istället, välkomna :)
Grattis till alla plussare!
Själv har jag inte haft mens sen 15 maj. Skit knepigt! Fått blinkade gubbar på clearblue igen så jag vet inte om jag ska ha mens, ha äl eller är gravid. Kommer inte test för om 1 vecka eller två! Brösten gör ont. Mensvärken hade jag i 2 dagar. Annars inga tecken på varken det ena eller det andra.
Så kanske jag följer med över på "BIM augusti" :)
Stort grattis igen alla plussare och jag håller tummarna stenhårt för er som väntar på BIM!
Verkar ha haft ägglossning i tisdags eller igår, (gjort vul) så bim borde bli runt 15/7.
Då skulle vi ligga på nästan exakt samma bf! :) När har/hade du bim?
Ja då hinner jag klart med skolan och så men ekonomin blir lidande... Vi får se hur det går! Allt löser ju sig alltid!
Hej!
Hoppar in här, skulle haft bim den 19/6 men ingen mens har kommit. Enligt bm så kunde jag ändå vara gravid trots negativt test... Känns så jobbigt att inte veta.. :(
Så ja, jag undrade om någon varit med om något liknande?
6st plus i tråden redan, underbart! Vi hoppas att det smittar av sig Hur går det för er 4 som redan haft BIM?
Haha och jag hade äl dagen efter midsommar och har bim 6e för att jag oxå har lång lutealfas! Så roligt! Tänk om jag oxå plusar! Det vore ju nåt hehe!
Jag testar nog imorrn redan så får vi se annars kör jag fram till bim. :)
Spännande!! Kul med så många plussare redan 2:a juli!!! Grattis!! Någon får gärna lägga till mig i listan också. Jag har BIM 8/7 (skrev fel månad iförrigår), detta är vårt 4:e försök.
Äntligen ett pluss, 7e försöket sen senaste ma. Nu måtte denna bara hålla sig kvar, 4e ggn gilt eller vad säger man.
Äl+10 o 12 på testen.
Jag har testat rsfu som visade possitivt trots jag inte var gravid och jag har fått sjukhustester av mamma som jobbar inom vården. Men har köpt testlagrets tester nu. När som tidigast kan man testa med dom? :)