• LängtanSåStor

BF Februari/Mars 2016 :)

Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?

Jag har BF 24 Februari!

• Svar på tråden BF Februari/Mars 2016 :)
  • Lantlollan
    Socionomen skrev 2015-07-13 22:27:36 följande:

Hej allihopa

Facebook gruppen som är hemlig för er som är beräknade under mars. Gruppen är hemlig den heter "vi som väntar barn mars 2016"

.

Det finns redan en marsgrupp! Inboxa mig med mail så kan jag lägga till den som vill!
  • Socionomen
    Zezziz84 skrev 2015-07-14 08:23:59 följande:

Måste allt va på Facebook??

NEJ allt måste inte vara på facebook. men folk hade önskemål om grupp.
  • Lantlollan
    Det finns redan en aktiv marsgrupp 2016 på Facebook (hemlig)! Inboxa mig med mail så lägger jag till den som vill! :)
  • Lantlollan
    weeeiner skrev 2015-07-15 22:06:11 följande:

Lägg gärna till mig i mars gruppen. Sandra wennerstrand :)

Det finns mer än en Sandra Wennerstrand och man måste vara vänner för att kunna lägga till någon i en grupp. Inboxa mig i stället med din mail! :)
  • Miss D

Oro...jag hade mitt andra missfall söndag 14 juni (vecka 7) och nu är jag gravid igen, vilket inte var tanken. Väldigt mycket molvärk men i övrigt inga symptom, precis som i tidigare graviditeter, men jag är skraj att det är för tidigt. Någon som varit i en liknande situation? Något särskilt jag bör tänka på/göra?

• aloise88
    Miss D skrev 2015-07-17 00:25:00 följande:

Oro...jag hade mitt andra missfall söndag 14 juni (vecka 7) och nu är jag gravid igen, vilket inte var tanken. Väldigt mycket molvärk men i övrigt inga symptom, precis som i tidigare graviditeter, men jag är skraj att det är för tidigt. Någon som varit i en liknande situation? Något särskilt jag bör tänka på/göra?

Jag är ledsen för ditt missfall :( Fick ett i v. 5 och blev gravid ett par veckor senare igen. Var superorolig och gjorde ett VUL i v. 9 för att se att allt såg bra ut. Sedan födde jag en frisk pojke som nu är snart 2 år. Men jag var extremt orolig under hela graviditeten och åkte in till sjukhuset ett par gånger i slutet då jag tyckte att rörelserna upphörde. Hellre åka in en gång för mycket än en gång för lite!

Så mitt tips är att gå på din magkänsla och kräva att vården tar din oro på allvar. Du känner din kropp bäst!
  • knittgirl84

Jag börjar känna mig väldigt gnällig i den här graviditeten... Lergiganen funkar inget vidare mot illamåendet och jag känner mig bara trött. Är i vecka 8 nu.

• Mormorsspindel
    Miss D skrev 2015-07-17 00:25:00 följande:

Visst var du med i februarigruppen tidigare? Jag fick missfall i v7 den 8 juni och är gravid igen i v 3+6 idag. Så vi är i väldigt liknande situation. Kan du njuta eller är du mest orolig?
Svar på tråden BF Februari/Mars 2016 :)