BF Februari/Mars 2016 :)
Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?
Jag har BF 24 Februari!
Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?
Jag har BF 24 Februari!
Hej allihopa
Facebook gruppen som är hemlig för er som är beräknade under mars. Gruppen är hemlig den heter "vi som väntar barn mars 2016"
.
Måste allt va på Facebook??
Lägg gärna till mig i mars gruppen. Sandra wennerstrand :)
Lägg gärna till mig i mars gruppen. Sandra wennerstrand :)
Jaha okej. Sandrawennerstrand@live.se :)
Oro...jag hade mitt andra missfall söndag 14 juni (vecka 7) och nu är jag gravid igen, vilket inte var tanken. Väldigt mycket molvärk men i övrigt inga symptom, precis som i tidigare graviditeter, men jag är skraj att det är för tidigt. Någon som varit i en liknande situation? Något särskilt jag bör tänka på/göra?
Oro...jag hade mitt andra missfall söndag 14 juni (vecka 7) och nu är jag gravid igen, vilket inte var tanken. Väldigt mycket molvärk men i övrigt inga symptom, precis som i tidigare graviditeter, men jag är skraj att det är för tidigt. Någon som varit i en liknande situation? Något särskilt jag bör tänka på/göra?
Jag börjar känna mig väldigt gnällig i den här graviditeten... Lergiganen funkar inget vidare mot illamåendet och jag känner mig bara trött. Är i vecka 8 nu.