• LängtanSåStor

BF Februari/Mars 2016 :)

Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?

Jag har BF 24 Februari!

• Svar på tråden BF Februari/Mars 2016 :)
  • minneli

Jag är 32 år och väntar tredje barnet, är i vecka 9 (8+2)

Mina symptom

- tröööött (speciellt alldeles efter lunch i några timmar)

-ömma bröst

-illamående och småhungrig men är inte sugen på ngt. Gått ner i vikt.

-molvärk i magen, mest på kvällen

-humörsvängningar

-konstig i magen

• Servalusa

Hej allohopa :) jag hoppar också in här. Vill gärna bli tillagd i fb gruppen om det är så att ingen kan se att man är med i den. Servalusa@hotmail.com

Jag är 23 år och väntar 4 barnet. Är i v 6, 5+4

• luddelina

Hej jag är 27 år bor i en liten ort i Småland. Jag är i vecka 6. Bebis ska komma i mars. Har inte skrivit in mig hos bm än. Vi ska göra ultraljud på onsdag i Linköping då vi gjort ivf. Lyckades på andra försöket. Mina symtom är ömma bröst, molande värk i magen, kissnödig, illamående (inte kräkts än o hoppas verkligen slippa det), småhungrig titt som tätt mellan målen och mår då lite illa men blir bättre om jag äter nått, trötthet och blir trött så fort jag gör något. Ska börja jobba igen på måndag och jag jobbar i hemtjänsten och fasar för alla lukter och sånt som kan påverka mitt mående. Inte kul o eventuellt behöva kräkas offentligt :D men ska inte oroa mig i förväg. Lägg gärna till mig i facebook gruppen. Berisson@hotmail.com

• Bonebag
    minneli skrev 2015-07-18 22:15:57 följande:
    Hur mycket blöder du och i vilken vecka är du i? Är jättejobbigt att blöda men det behöver inte betyda det värsta.
    Det hade kommit i trosan och även när jag torkade mig.. Riktigt just då. Mörkrött, brunt. Så "gammalt" blod.... Satte i en binda och va på toa två timmar senare och inget nytt i bindan o minimalt på pappret. Så jag hoppas innerligt att det beror på något helt annat!
  • JosefineD85

30 år, Stockholm
    Första barnet, vecka 10

-jätteömma bröst
    -trött
    -illamående
    -måste äta varje timme, helst nektariner
    -hatar mat jag brukar älska
    -känslig för lukter
    -drömmer hela nätterna
    -vaknar tidigt
    -kissar tre ggr per natt
    -uppsvälld
    -Molvärk på kvällen/natten

Ganska mycket symtom med andra ord

• minneli
    Bonebag skrev 2015-07-19 00:52:24 följande:

Fast nu vatt de mer på pappret igen... Fortfarande lika mörkt

Hur har det gått? Är ju så jäkla svårt att veta om det är ok eller inte. Har du försökt boka ngn tid?
  • mammave
    Bonebag skrev 2015-07-19 00:52:24 följande:

Fast nu vatt de mer på pappret igen... Fortfarande lika mörkt

Jag har haft två röda blödningar och brunt till o från i två veckor. Var på vul i fredags och såg ett litet hjärta picka Är i v 7+0 idag. Så blod behöver absolut inte betyda mf.
  • LMG
    Bonebag skrev 2015-07-18 21:31:36 följande:

Låg o vilade 1,5 timme och vaknar upp till att jag blöder ;(

Nu lär de bli ett tidigt ul för o se om de finns ett hjärta där inne eller inte ;( faaaan

Jag har blödigt varje dag sen vecka 5, är i vecka 9 nu. Det har kommit både rosa, brunt och färskt blod. Ibland så det till och med droppat i toan när jag kissat, men ändå fick jag se ett litet hjärta slå på VUL för lite mer än en vecka sen. Och för några dagar sen avtog blödningen helt, så behöver absolut inte vara något farligt, så länge det inte kommer mycket blod och klumpar i samband med smärta. Men skulle ändå kolla upp det om jag var du, hoppas allt går bra
  • C mamma

Hej!
    Jag har idag plusat och ville gärna vara med i en sådan grupp. Gjorde en ny profil nu i början då jag inte vill att det ska komma ut såhär tidigt :)

Jag är 27 år gammal och har en son som föddes i januari 2014. Nr 2 är enl BIM beräknad 22 mars. Jag är alltså bara i vecka  ännu och känner inte så himla mycket, men lite smått illamående och yrsel har jag känt. Dessutom är magen svullen och jag känner hur det trycker på urinblåsan, precis samma symtom som jag hade när jag väntade sonen.

Är med i en liknande grupp för oss som fick barn januari 2014, hoppas att detta blir en lika givande och underbar grupp

Svar på tråden BF Februari/Mars 2016 :)