BF Februari/Mars 2016 :)
Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?
Jag har BF 24 Februari!
Änñnntligen plus på stickan. Ngn mer som har BF I Februari eller Mars?
Jag har BF 24 Februari!
Fast nu vatt de mer på pappret igen... Fortfarande lika mörkt
Hej jag är 27 år bor i en liten ort i Småland. Jag är i vecka 6. Bebis ska komma i mars. Har inte skrivit in mig hos bm än. Vi ska göra ultraljud på onsdag i Linköping då vi gjort ivf. Lyckades på andra försöket. Mina symtom är ömma bröst, molande värk i magen, kissnödig, illamående (inte kräkts än o hoppas verkligen slippa det), småhungrig titt som tätt mellan målen och mår då lite illa men blir bättre om jag äter nått, trötthet och blir trött så fort jag gör något. Ska börja jobba igen på måndag och jag jobbar i hemtjänsten och fasar för alla lukter och sånt som kan påverka mitt mående. Inte kul o eventuellt behöva kräkas offentligt :D men ska inte oroa mig i förväg. Lägg gärna till mig i facebook gruppen. Berisson@hotmail.com
Hej!
Jag bor i Halmstad och idag var jag på inskrivning på mvc. Enligt dem är bf 14 Mars men om man ska kolla enligt ägglossningen som jag tycker känns mer rätt så är bf 26 mars. Första barnet och det ska bli väldigt spännande och kul då detta var planerat men de gick på första försöket och vi var väl inte riktigt beredda på att de skulle gå så snabbt! Så rädd för att något ska gå fel också...
Halloj!!
Jag är 24 år, jag och min man väntar på vår första som är beräknad 10 februari.
Jag plussade på morsdag, riktigt kul !! :)
Mådde bara illa under vecka 6... Riktigt skönt att de inte varade så länge. Annars såå blir jag sjuk trött varje gång jag ätit, måste äta var 2-3 timme.. känner mig med andra ord som en stor bebis... Haha !! Bara jag som fått utslag/sår på hårbotten?
Vi har redan sett vår lilla nalle under vecka 8 då jag hade ont i min högra äggstock, precis som vid ägglossning. Men allt såg jätte bra ut och ett fint tickande hjärta :)
Tack för alla era lugnande ord <3
Jag har varit på Karolinska i Huddinge nu och gjort ett vul. Tack o lov slog där ett hjärta för fullt :)
Halloj!!
Jag är 24 år, jag och min man väntar på vår första som är beräknad 10 februari.
Jag plussade på morsdag, riktigt kul !! :)
Mådde bara illa under vecka 6... Riktigt skönt att de inte varade så länge. Annars såå blir jag sjuk trött varje gång jag ätit, måste äta var 2-3 timme.. känner mig med andra ord som en stor bebis... Haha !! Bara jag som fått utslag/sår på hårbotten?
Vi har redan sett vår lilla nalle under vecka 8 då jag hade ont i min högra äggstock, precis som vid ägglossning. Men allt såg jätte bra ut och ett fint tickande hjärta :)
Tack för alla era lugnande ord <3
Jag har varit på Karolinska i Huddinge nu och gjort ett vul. Tack o lov slog där ett hjärta för fullt :)
Hej!
Hoppar in här också! Är idag i vecka 8 (7+1), skulle säga att jag mår oförskämt bra, V5-6 mådde jag riktigt dåligt, illamående, huvudvärk, humörsvängningar hela kittet. Nu har jag svullna/onda bröst och molvärk till och från och konstant hungrig. Bf 5/3-16. :) har varit på hälsosamtal hos bm och ska på inskrivning den 4/8 :)
Jag har dock lite frågor, har inte riktigt gått ut med någon information till mina vänner om att jag och sambon väntar barn, vill först gå förbi v12. Vad säger ni när kompisarna vill gå ut och ta ett glas vin? Känns som att alla undanflykter håller på att sina!! Är inte den som annars hade tackat nej till ett glas vin. Har ni några tips?
Hej!
Jag bor i Halmstad och idag var jag på inskrivning på mvc. Enligt dem är bf 14 Mars men om man ska kolla enligt ägglossningen som jag tycker känns mer rätt så är bf 26 mars. Första barnet och det ska bli väldigt spännande och kul då detta var planerat men de gick på första försöket och vi var väl inte riktigt beredda på att de skulle gå så snabbt! Så rädd för att något ska gå fel också...