• Boel

Vi med BIM i augusti

Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
    Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.

• Svar på tråden Vi med BIM i augusti
  • Symetrical
    mikamon skrev 2015-08-05 10:14:21 följande:

Här blev lyckan kortvarig! Plussade 2/8 men idag var det minus på stickan! Har rosa flytningar nu men ingen värk än så länge.

Jag kavlar upp ärmarna och kämpar vidare nästa månad istället. Lär inte få nån ägglossning den här månaden (har långa menscykler).

Grattis till er andra och lycka till nu! <3

:-*
  • Symetrical
    Vargdis skrev 2015-08-05 08:48:02 följande:

Jag har fått lite brunaktiga flytningar sen  måndags men ingen mens som börjat. Jag är idag på bim-1 och min och makens första försök.

Jag tog mest ett test imorse för att säkerställa att det var negativt.
    Men det var positivt!  Glad
    (Syns dock lite dåligt på bilden).

Så nu antar jag att man väntar ett par dagar och tar ett nytt test?
    Eventuell urinvägsinfektion kan väl inte påverka testet?

Härligt! Stort grattis! Låter vettigt med ett test om några dagar igen.

Välkommen till bf april 16-tråden!
  • Symetrical
    Anonym (Carro) skrev 2015-08-05 10:19:59 följande:

Trolig BIM idag, testade med CB imorse, visade GRAVID!! smile2.gif
    BF 10-12 april enl olika uträkningar.

Så roligt! Stort grattis! Var det veckoanvisning också?

Jag har preliminär bf ungefär samtidigt som du (12/4).

Välkommen till bf april 16-tråden!
  • Anonym (Fia)

Grattis till alla er som plussat! Hoppar in här och ställer en fråga till just er ;)

Har ni haft några tidiga symptom innan ni vågade testa? Samt hur vanligt är det att få en "nidblödning"? Jag hade det med mitt första (och enda) barn. Så nu förväntar jag mig automatiskt samma sak igen. Jag har bim på måndag eller tisdag. Detta är fjärde försöket.

• Symetrical
    Villbligravidnu skrev 2015-08-05 10:40:36 följande:

Jag har varit väldigt nyfiken på hur tempkurvor ser ut mellan ÄL och BIM så jag tänkte dela med mig av min. Den har varit lite koko och hoppat väldigt lågt emellanåt, men imorse fortsatte den att stiga och imorse var jag inte täppt i näsan som jag var igår smile1.gif om tempen inte hade ökat idag hade jag inte testa med gravtest, men idag sa t.o.m NC att jag skulle ta ett gravtest smile1.gifphpQnYwQ234976.jpg

Min gravidkurva har också varit väldigt hoppig, precis som förra cykeln då det också tog sig (men slutade i tidigt mf). Spännande det där med tempkurvor, tycker jag!
  • FamMorrhår

Här är de deppigt.. Fortsatt negativa test, ont i huvudet å till å från i brösten samt i svanken.. Får nog räkna de som mens ändå fast de varit så konstigt. Igår eftermiddag var de åter igen lite mer när jag torka så då tänkte jag att nu kanske de startar men idag finns inget verkligen inget inte ens brunt. Snart en vecka har detta hållt i sig nu...

Sen kommer nästa grej... Satsa på nästa äl eller avvakta.. Jag är ju 'bara' 25 å sambon 30... Vi har en underbar dotter på 2 år.. Är ju rätt enkelt med ett barn.. Alltid tänkt två men jag skulle nästan vilja släppa å låta de bli som se blir utan att försöka å utan att ha koll.. Känns som hela livet kretsar runt föraöken

• Malin 845

Clearblue digital ägglossningstester i dag visade låg fertilitet. Men enligt NC är jag fertil.. Vilken ska man lita på? Den visar att jag ska ta test imorgon och fredag, och antagligen ha äl på lördag. Men då borde den ju snart visa fertiliteten på testerna?

• FamMorrhår

Hann ju inte klart...

... Kretsar runt försöken- vilket jag tycker är rätt jobbigt.. Upp å ner... Gah....

Men klart jag vill ha en liten till.. Men jag vill ju inte bli ett nervrak som påverkar min familj negativt....

• mikamon
    Symetrical skrev 2015-08-05 06:31:58 följande:

Skönt att vi är synkade, jag och cb! (v 4+1 idag)

<3 <3 <3
  • Malin 845
    Villbligravidnu skrev 2015-08-05 10:29:52 följande:

Tjoohoo! Här kom det äntligen två streck på stickan! Även om det är svagt så känner jag mig rätt säker på att det inte är spök. Strecket är rosa och idag är det ju ÄL+12 BIM+2 så strecket ska ju vara svagt. Jag tog först ett ägglossningstest som visade positivt så då vågade jag testa med ett gravtest (se bild).

phpkdXuP572161.jpg

Jag vill nog prova med CB digital också, men är det för tidigt att testa med imorgon? Jag fick positivt med CB digital på ÄL+12 med första barnet, men jag vill ju inte riskera ett negativt test och sen vänta på att göra ett nytt. Det är alldeles för nervöst haha!!

Grattis!!! :)
Svar på tråden Vi med BIM i augusti