• Boel

Vi med BIM i augusti

Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
    Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.

• Svar på tråden Vi med BIM i augusti
  • Pluttan
    Anonym (otålig) skrev 2015-08-04 11:35:54 följande:

Det är lite lusigt, jag är skelandes å har en del brytningsfel, jag ser inget med vänster öga men jag ser när jag byter till höger öga

Är det vi som inbillar oss, ett nytt test i kväll kommer definitivt att tas

Jag tycker mig se ett svagt streck. Men ta ett nytt om ett par dagar för säkerhets skull. Håller tummarna.
    ~pojke 2000 flicka 2012 flicka 2014~
  • Maalon
    MartinaLarsen skrev 2015-08-04 20:10:56 följande:

Är på äl+7 idag och har så ont i mina bröst haft det i några dagar de känns tunga och fylliga..

Har haft som mensvärk i några dagar med så jag håller tummarna :) den är inte värre än mensvärken dock gör den sig påmind hela tiden :)

Är 6e försöket och första barnet :)

Samma äl-dag som mig :) När beräknar du bim? 

Jag är också svintrött verkligen, kan inte minnas senaste gången jag var såhär slut efter att ha kommit hem från jobbet. Lite ömma bröst och lite ryggvärk ( som lika gärna kan ha kommit från obekväm sittställning igårkväll). Däremot har jag en tung känsla i magen, nästan lite som om jag är orolig. Det känns som om organ jag inte kan styra över är spända. 

Första barnet för oss också. Har kört på "händer det så händer det"-sen juni 2014 men 2a ordentliga försöket med äl-tester osv. Kul om vi kan följas åt iom att vi antagligen har bim ca. samtidigt :)

Hur gamla är ni?
  • MartinaLarsen
    Maalon skrev 2015-08-04 20:31:47 följande:

Samma äl-dag som mig :) När beräknar du bim? 

Jag är också svintrött verkligen, kan inte minnas senaste gången jag var såhär slut efter att ha kommit hem från jobbet. Lite ömma bröst och lite ryggvärk ( som lika gärna kan ha kommit från obekväm sittställning igårkväll). Däremot har jag en tung känsla i magen, nästan lite som om jag är orolig. Det känns som om organ jag inte kan styra över är spända. 

Första barnet för oss också. Har kört på "händer det så händer det"-sen juni 2014 men 2a ordentliga försöket med äl-tester osv. Kul om vi kan följas åt iom att vi antagligen har bim ca. samtidigt :)

Hur gamla är ni?

Jag blir 25 imorgon :P haha själv då?

Jo vi började förra året vid den här tiden då jag fick missfall men mest kört händer det så händer det. Började med äl tester i januari när jag började nytt jobb, köpte hus i samma veva och flyttade i april så vi tog en pause i april ungefär till ja nu.. Eller det är mer vi försöker eller låter det hända när det händer utan äl tester och måsten sex :) men tar ibland äl tester för att hålla lite koll :)Bestämt oss för att gifta oss nästa sommar (får jag något annat att tänka på) så jag hoppas det har tagit sig ändå ????

Har bim 12/8 om jag räknat rätt ????

Ja det skulle vara roligt att följas åt :)

Jag kommer inte heller ihåg när jag var såhär trött senast :/

Väntar du till bim eller kommer du testa tidigare?
  • Symetrical
    Solskenihjärtat skrev 2015-08-04 20:05:30 följande:

Jag är på äl+6 och bim-6, och fick nu en tempdipp från 37 ner till 36,6...

Innebär detta att det är kört för den här månaden??

Fick ju missfall förra månaden, så nu är jag riktigt besviken :(

Låter ruggigt likt en implantationsdipp i mina öron. Med andra ord bådar det gott!
  • Anonym (Hejhej)

Hej brudar!

ÄL + 5 och kunde inte hålla mig borta från ett test och självklart så såg jag ju inge Streck.

Bim 12 augusti

Tredje försöket , andra barnet!

Hoppas!!!

• Solskenihjärtat
    Symetrical skrev 2015-08-04 20:41:01 följande:

Låter ruggigt likt en implantationsdipp i mina öron. Med andra ord bådar det gott!

Haha, gick från förtvivlan till hopp utan att helt förstå vad du menar! :D

Vad innebär en implantationsdipp? Bör tempen öka igen?

Inget jag hade förra omgången, men å andra sidan så gick ju den graviditeten inte vägen heller.
  • Anonym (otålig)
    Pluttan skrev 2015-08-04 20:15:20 följande:
    Jag tycker mig se ett svagt streck. Men ta ett nytt om ett par dagar för säkerhets skull. Håller tummarna.
    Om ett par dagar, är du tokig???
    Här togs det ett test 10 timmar senare igen men lika spökligt, mannen är fortfarande stensäker, jag vågar inte hoppas å lägger mina kort på ett digitalt imorgon...
    Här är den till vänster sen i morse och den i e.m till höger..
  • MoKa
    Anonym (otålig) skrev 2015-08-04 21:08:31 följande:

Här togs det ett test 10 timmar senare igen men lika spökligt, mannen är fortfarande stensäker, jag vågar inte hoppas å lägger mina kort på ett digitalt imorgon...

Svårt att se i mobilen när det inte går att zooma men nog tycker jag det ser stackare ut än det från morgonen. Vågar mig nog på ett grattis nu :)
  • marol
    Anonym (otålig) skrev 2015-08-04 21:08:31 följande:

Höger är ju starkare och mer synligt!!! härligt
Svar på tråden Vi med BIM i augusti