• Boel

Vi med BIM i augusti

Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
    Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.

• Svar på tråden Vi med BIM i augusti
  • Anonym (Hejhej)

Stoooort grattis till alla nya plus!!

Så glad för eran skull!

• Anonym (Carro)
    Symetrical skrev 2015-08-05 10:51:31 följande:
    Så roligt! Stort grattis! Var det veckoanvisning också?

Jag har preliminär bf ungefär samtidigt som du (12/4).

Välkommen till bf april 16-tråden!
    Tack!
    Ja, uträknaren här på FL säger v. 4+0 och appen jag laddade ner säger v. 4+2!
  • Anonym (Carro)
    Ted19 skrev 2015-08-05 10:30:46 följande:
    Stort grattis!! Hade du på "känn" att du skulle vara gravid? Några symptom? :)
    Ted19 skrev 2015-08-05 10:30:46 följande:
    Stort grattis!! Hade du på "känn" att du skulle vara gravid? Några symptom? :)

Tack!
    Ja, jag hade massa symptom, illamående, molvärk, ömma bröst m.m så misstanken fanns där eller så hade kroppen verkligen spelat mig ett rejält spratt!

• livias

Så många plus! Grattis alla som fått två sträck ? Ger en hopp och vilja till att fortsätta att försöka:) Inväntar mensen imorgon och börjar på ny kula efter det. Ganska säker på att det inte tagit sig denna månaden trots allt - kunde inte hålla mig och tog ett test idag bim -1 och det var toknegativt. Så få försöka vidare!:)

• Pluttan
    Anonym (otålig) skrev 2015-08-04 21:08:31 följande:

Om ett par dagar, är du tokig???

Här togs det ett test 10 timmar senare igen men lika spökligt, mannen är fortfarande stensäker, jag vågar inte hoppas å lägger mina kort på ett digitalt imorgon...

Här är den till vänster sen i morse och den i e.m till höger..

Haha. Jag veeet det är jätte svårt att vänta. Varje dag känns som en evighet. Jag är precis likadan själv. Tänkte bara att det får chansen att bli tydligare om man väntar eftersom då hinner hcg nivån att höjas. Men av detta att tyda så tycker jag att det högra är ett tydligt plus. Och kan ju va så att digital cb kräver högre halt hcg. Hoppas du snart får det svart på vitt även digitalt. När har du bim?
    ~pojke 2000 flicka 2012 flicka 2014~
  • Solskenihjärtat
    Symetrical skrev 2015-08-05 06:34:38 följande:

Japp, isf bör den öka igen! Jag fick en implantationsdipp på äl +5 på 0,2 grader och efter det steg den igen successivt.

Vad låg den på idag då?

Idag är den tillbaka på 37.0, så hoppet stiger!! :)

Grattis till ditt fina plus, så härligt att se!
  • Anonym (otålig)
    Pluttan skrev 2015-08-05 11:52:02 följande:

Haha. Jag veeet det är jätte svårt att vänta. Varje dag känns som en evighet. Jag är precis likadan själv. Tänkte bara att det får chansen att bli tydligare om man väntar eftersom då hinner hcg nivån att höjas. Men av detta att tyda så tycker jag att det högra är ett tydligt plus. Och kan ju va så att digital cb kräver högre halt hcg. Hoppas du snart får det svart på vitt även digitalt. När har du bim?

Ja jag får försöka avvakta BIM i måndags...
Svar på tråden Vi med BIM i augusti