• Boel

Vi med BIM i augusti

Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
    Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.

• Svar på tråden Vi med BIM i augusti
  • Symetrical
    Anonym (otålig) skrev 2015-08-05 06:44:23 följande:
    Fast idag blev det inte gravid på digitala:-/
    Men det kunde jag sagt direkt att du skulle fått. :-P Är bara för tidigt, babe! Det är inte lika känsligt. Is i magen (lätt som en plätt, jag vet!) och ett nytt i övermorgon.

Tror du att du klarar det? Har du några andra tester hemma som du kanske kan stilla testabstinensen med så länge?
  • Symetrical
    Anonym (Hejhej) skrev 2015-08-05 06:51:32 följande:
    Titta vilken vacker syn!

Stort grattis!
    Visst är det!? Ens estetiskt sinne modifieras (läs förvrids) en aning av de här så kallade hormonerna!
  • Symetrical
    Cocolemon skrev 2015-08-05 07:22:10 följande:

Gjorde ett test med cb nu på morgonen och det visade neg, dessutom känns det som vanligt dagarna innan mens nu..avvaktar och ser om mensen kommer :(

Nästa äl är dessutom min sambo bortrest så nästa BIM blir först i oktober isf vilket känns lite långt borta:(

Ajdå! Är han borta länge, eller? Kan ju räcka att ha sex dagarna innan annars.
  • Cocolemon
    Symetrical skrev 2015-08-05 07:35:37 följande:

Ajdå! Är han borta länge, eller? Kan ju räcka att ha sex dagarna innan annars.

Han är borta 1 vecka, och som det ser ut är det precis innan och äl, han kommer hem dagen efter äl så kanske finns en liten chans, men vet inte hur sugen han är på att mysa efter 10 h flygning tyvärr :(
  • Sali2015
    Millemupp skrev 2015-08-04 16:57:24 följande:
    Min app (P-tracker) har utgått ifrån 2 menscyklar jag lagt in, ett på 40 dagar och en på 29 dagar och gjort en kompromiss på 35 dagar för denna cykel. Jag brukar dock ha runt 29 dagar så jag utgick från hur det var förra månaden, med en förmodad ÄL vid dag 14 eller 15. Jag började testa 2 ggr/dagen fr.o.m. Dag 11 för att kartlägga ordentligt. Började fundera på om jag missat stegringen när jag var på dag 16 men dag 17 kom det äntligen! Tror för min del att ÄL kan dyka upp nån gång mellan dag 14-19. Det är kanske samma för dig? Vilken dag är du på nu? Det är iaf definitivt värt att fortsätta testa!
    Okej :) hmm.. Är på dag 17 och inget utslag imorse. Har testat sedan dag 10. Får väl iallafall testa fram till dag 21 kanske. Kommer det inte då så får jag vänta in mensen. Har haft bra med sex under mensen och även dagarna innan jag börja testa så om jag nu ska ha haft väldigt tidig ÄL så är det inte omöjligt att jag prickat ändå... Tar det sig inte denna månaden tror jag hur som helst att jag kommer köra vidare med inställningen händer det så händer det framöver. Det är trots allt ödet som styr tror jag
  • Interiorista

Blev inget plus för mig denna månaden. Mensen kom idag på bim, så hoppar över till september tråden (om det ens finns nån). Grattis till alla plus, och lycka till till er som ännu väntar :)

• Vargdis

Jag har fått lite brunaktiga flytningar sen  måndags men ingen mens som börjat. Jag är idag på bim-1 och min och makens första försök.

Jag tog mest ett test imorse för att säkerställa att det var negativt.
    Men det var positivt!  Glad
    (Syns dock lite dåligt på bilden).

Så nu antar jag att man väntar ett par dagar och tar ett nytt test?
    Eventuell urinvägsinfektion kan väl inte påverka testet?

• mikamon

Här blev lyckan kortvarig! Plussade 2/8 men idag var det minus på stickan! Har rosa flytningar nu men ingen värk än så länge.

Jag kavlar upp ärmarna och kämpar vidare nästa månad istället. Lär inte få nån ägglossning den här månaden (har långa menscykler).

Grattis till er andra och lycka till nu! <3

• mikamon

Här blev lyckan kortvarig! Plussade 2/8 men idag var det minus på stickan! Har rosa flytningar nu men ingen värk än så länge.

Jag kavlar upp ärmarna och kämpar vidare nästa månad istället. Lär inte få nån ägglossning den här månaden (har långa menscykler).

Grattis till er andra och lycka till nu! <3

• Anonym (Carro)

Trolig BIM idag, testade med CB imorse, visade GRAVID!!
    BF 10-12 april enl olika uträkningar.

Svar på tråden Vi med BIM i augusti