Vi med BIM i augusti
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Let the fun part begin
Btw tjejer, ni vet att 15 april är Sveriges vanligaste födelsedag va? :-P
Här hemma kommer mensvärken smygande. Däremot har jag haft mycket molvärk även de gånger jag varit gravid så det ger mig inga direkta ledtrådar. ;) Borde vara BIM-max4 imorgon och har ett test här hemma jag skulle kunna ta. Men vågar inte! Är lite rädd för ett plus men är även lite rädd för ett minus. Hjärtat hoppas på ett plus, hjärnan hoppas på minus! Haha!
Men gör testet för Guds skull jag blir ju sjukt nyfiken!!:)
Hoppas hjärtat vinner:))
Lycka till!
Här hemma kommer mensvärken smygande. Däremot har jag haft mycket molvärk även de gånger jag varit gravid så det ger mig inga direkta ledtrådar. ;) Borde vara BIM-max4 imorgon och har ett test här hemma jag skulle kunna ta. Men vågar inte! Är lite rädd för ett plus men är även lite rädd för ett minus. Hjärtat hoppas på ett plus, hjärnan hoppas på minus! Haha!
Ser ut som att det skulle kunna va ÄL idag va?
Det översta är från idag:)
Men ser nästan ut på testerna som att det skulle kunna varit igår:)
Va tror ni?
Heej tjejor!
Försök nr 5 nu då........hoppas på en sladdis!!
Barn nr 3 ????
Testade mig på bim- 6 och fick en svag svag skugga (sambon såg den med) jag grät av lycka och tänkte att nu blir det något!! Men när jag testade dagen efter såg jag nada! ???? testade ett till samma dag och det var också blankt !!! ( test från tradera )
Då köpte vi ett test från apoteket och testade på bim-4 då kom det en jääääääääääätte svag skugga igen. Två spökstreck och två blanka? ...
Symtomen :trött, sug i magen, huvudvärk, molande värk i tjejmagen från och till,bubblig, och ofta kissnödig.
Bim idag! Ingen mens ännu, dock pytte pytte brunt i en "kladdig "flytning.
Vill ha ett plus NU!!!!!!????????????
Let the fun part begin
Fantastiskt, grattis!! :)
[quote=75603896][quote-nick]Regnbågsfärg skrev 2015-08-05 17:05:43 följande:[/quote-nick]Hej! Hoppar in här!
Jag har gjort en insemination så den 15/8 ska jag ha bim (14 dagar efter insemination/ägglossning).
Hur har ni andra barnlängtande där ute?
Jag är TRÖTT TRÖTT TRÖTT, trög i magen, ömma bröstvårtor, känslig och annorlunda down there, hungrig och ibland helt utan matlust!! Lite molande i mensmagen från och till,.
Det är så inte jag!
Jag hoppas så att vi får ett plus och att pyttet vill stanna i magen...[/quote
Åå va spännande! Det låter ju som att något är på gång och hoppas det verkligen!!
Stort lycka till