• Boel

Vi med BIM i augusti

Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
    Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.

• Svar på tråden Vi med BIM i augusti
  • Malin 845
    Anonym (Hejhej) skrev 2015-08-06 10:31:38 följande:

Hur många dagar har du testat?

Kram!

Jag har bara testat två dagar med cb digital, men jag har haft molnande värk i ca 4 dagar nu. Testade med stickor innan cb testerna kom. Jag känner att det har molnat i magen, så äl kanske har varit? Känner inte av det så nu, och när jag la in tempen i NC så sa den åt mig att ta äl test.. :/
  • LindaPernilla

Jag har BIM imorgon, men är ju naturligtvis för nyfiken för att låta bli att testa idag. Negativt. Samma sak var det med förra barnet, negativt dagen före BIM & sen samma dag så blev det plus. Att man ska vara sån testnarkoman

Jag brukar få rejäl mensvärk 1-2 dagar innan men känner ingenting. Jäkligt trött bara. Så imorgon hoppas jag på ett stort, fett GRAVID på stickan!

Någon mer som ska testa imorgon?

• Anonym (otålig)
    Symetrical skrev 2015-08-06 07:30:03 följande:

Du har inget annat du kan "slösa" så länge? eller ett äl-test i värsta fall!?

Tur att semestern är slut så jag kan tänka på annat. .ska beställa hem en hel massa nytt så jag kan frossa
  • My102
    LindaPernilla skrev 2015-08-06 11:24:18 följande:

Jag har BIM imorgon, men är ju naturligtvis för nyfiken för att låta bli att testa idag. Negativt. Samma sak var det med förra barnet, negativt dagen före BIM & sen samma dag så blev det plus. Att man ska vara sån testnarkoman

Jag brukar få rejäl mensvärk 1-2 dagar innan men känner ingenting. Jäkligt trött bara. Så imorgon hoppas jag på ett stort, fett GRAVID på stickan!

Någon mer som ska testa imorgon?

Jag har testat typ varje dag och varje gång blir jag lika besviken :P har aldrig varit gravid så vet inte hur kroppen funkar. Men som du så brukar jag få en rejäl mensvärk innan mens, molvärk sporadiskt har jag haft men ingen som är sådär, springa på toa för att se om mensen har kommit. Jag har BIM imorgon enligt app och den testnarkoman som jag är så kommer jag testa även då :P. Men jag tror att BIM även kan infalla lördag/söndag..bara längre väntan!
  • Anonym (Nr3)

Något inom mig säger att den där skuggan jag såg igår på testet Verkligen är ett plus och inte bara en skugga!

När jag tänker efter så har jag konstant molvärk i magen, ända sen äl. Ibland ilar det och drar- något som är helt nytt nu men som jag känner igen från förra grav. Jag har haft ömma bröst sen 3 dagar efter äl och jag har ont i fogarna till och från (jag har fortfarande problem ibland sen Mina förra graviditeter). Smått illamående som kommer och går och är helt plötsligt lös i magen?! Jag tror och hoppas att det är mer än en skugga. Håller tummarna för att jag får hem mina test idag så jag kan testa på nytt. Det är nästan för spännade!

• misslina
    Solskenihjärtat skrev 2015-08-06 10:22:47 följande:
    Första gången jag använde dom testen så fick jag blinkande gubbe i 6 dagar innan jag fick en fast, så den kommer nog! :)
    Tack:) då ger du mig hopp!
  • MoKa

12 dagar kvar till bim. Kan vi hoppa ver nästa vecka så det går att testa? ????

• Lova123

Då sjönk tempen imorse och Tant Röd har nu med hälsat på. Blir till att hoppas på september istället Rynkar på näsan

Svar på tråden Vi med BIM i augusti