Vi med BIM i augusti
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Hur många dagar har du testat?
Kram!
Jag har BIM imorgon, men är ju naturligtvis för nyfiken för att låta bli att testa idag. Negativt. Samma sak var det med förra barnet, negativt dagen före BIM & sen samma dag så blev det plus. Att man ska vara sån testnarkoman
Jag brukar få rejäl mensvärk 1-2 dagar innan men känner ingenting. Jäkligt trött bara. Så imorgon hoppas jag på ett stort, fett GRAVID på stickan!
Någon mer som ska testa imorgon?
Du har inget annat du kan "slösa" så länge? eller ett äl-test i värsta fall!?
Någon här som testat gravidkollens eller RFSU:s testa tidiga gravtest? Recension?
Jag har BIM imorgon, men är ju naturligtvis för nyfiken för att låta bli att testa idag. Negativt. Samma sak var det med förra barnet, negativt dagen före BIM & sen samma dag så blev det plus. Att man ska vara sån testnarkoman
Jag brukar få rejäl mensvärk 1-2 dagar innan men känner ingenting. Jäkligt trött bara. Så imorgon hoppas jag på ett stort, fett GRAVID på stickan!
Någon mer som ska testa imorgon?
Något inom mig säger att den där skuggan jag såg igår på testet Verkligen är ett plus och inte bara en skugga!
När jag tänker efter så har jag konstant molvärk i magen, ända sen äl. Ibland ilar det och drar- något som är helt nytt nu men som jag känner igen från förra grav. Jag har haft ömma bröst sen 3 dagar efter äl och jag har ont i fogarna till och från (jag har fortfarande problem ibland sen Mina förra graviditeter). Smått illamående som kommer och går och är helt plötsligt lös i magen?! Jag tror och hoppas att det är mer än en skugga. Håller tummarna för att jag får hem mina test idag så jag kan testa på nytt. Det är nästan för spännade!
Minus på stickan igår och idag så TS kan ta bort mig från listan <3
12 dagar kvar till bim. Kan vi hoppa ver nästa vecka så det går att testa? ????
Då sjönk tempen imorse och Tant Röd har nu med hälsat på. Blir till att hoppas på september istället