• Boel

Vi med BIM i augusti

Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
    Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.

• Svar på tråden Vi med BIM i augusti
  • Anonym (Alice)

Symptom:

-Tokömma bröst sen 4-5 dgr efter ÄL

- Hård i magen (brukar vara tvärtom vid mens)

- lätt illamående mellan varven, kan bero på annat också är rätt känslig.

- Mjuk livmodertapp som sitter högt upp.

- ingen pms depression (har oftast en dag jag bara gråter och vill dö, typ dagen före mens) inte denna månad än.

Så ja, lite annorlunda mot vanligt meeen är ju första månaden utan p-medel (kopparspiral) så är ju mkt möjligt att det handlar om den förändringen.

Idag får jag min ragdoll bebis iaf, så blir en bra dag även om mensen kommer.

Testar tidigast runt 10 men skulle vilja ha en sticka ist. Hur är rfsus testa tidigt test?

• misslina

Gahhhh vad jag blir tokig... Femte dagen med en blinkande glad gubbe.... När kommer min fasta glada gubbe? Nån fler som har haft så många dagar med blinkande?

Börjar bli orolig att jag inte kommer ha nån äl denna månad. Det kommer kännas jäkla surt då vi var varit "duktiga" på att ligga...

Råd nån?

• Anonym (Blomman)

Stort GRATTIS till alla som plussat! Vad härligt med så många plus i tråden! ))

Själv har jag inte BIM förrän runt 16/8 och tiden går sååå sjukt långsamt nu. Ska verkligen försöka hålla mig till BIM och inte testa innan. Orkar inte bli besviken om det inte tagit sig denna gång. Har inga särskilda symptom heller men tröstar mig med att jag hade inte det med sonen heller. Då märkte jag bara ca 1-2 dagar innan BIM att börtvårtorna blev något mörkare (det var det som fick mig att misstänka att jag var gravid). 

Hur var det för er som har flera barn? Hade ni samma symptom innan ni upptäckte att ni var gravida?

• Symetrical
    misslina skrev 2015-08-06 09:19:11 följande:

Gahhhh vad jag blir tokig... Femte dagen med en blinkande glad gubbe.... När kommer min fasta glada gubbe? Nån fler som har haft så många dagar med blinkande?

Börjar bli orolig att jag inte kommer ha nån äl denna månad. Det kommer kännas jäkla surt då vi var varit "duktiga" på att ligga...

Råd nån?

Du har inte testat någon annan tid på dygnet..? Kan vara det som ställer till det annars. Många får starkast utslag på eftermiddagar/kvällar.
  • Malin 845

Grattis till alla som plussat!

För mig går det inget vidare, fick låg fertilitet på clearblue idag igen. Så jag gissar på att jag inte ens har äl alls :(

• Solskenihjärtat
    misslina skrev 2015-08-06 09:19:11 följande:

Råd nån?

Första gången jag använde dom testen så fick jag blinkande gubbe i 6 dagar innan jag fick en fast, så den kommer nog! :)
  • misslina
    Symetrical skrev 2015-08-06 10:02:34 följande:
    Du har inte testat någon annan tid på dygnet..? Kan vara det som ställer till det annars. Många får starkast utslag på eftermiddagar/kvällar. smile1.gif
    Nä jag har inte prövat det. Kan testa. Men förra månaden fick jag utslag på morgonen.
    Men absolut värt att testa.

Sen har jag inte haft mina äl-flytningar än heller. De. Brukar jag få när jag får glad gubbe på Stickan.

Men testar ikväll och återkommer:)
    Annars hoppas jag på i morgon:)
  • Anonym (Alice)

Haha jag fick mens samtidigt som jag gjorde testet. Lite besviken, men försöker oss på majbebbe istället :) hoppas på massa fina plus här i tråden.

• Anonym (Hejhej)

Hur många dagar har du testat?

Kram!

Malin 845 skrev 2015-08-06 10:18:19 följande:

Grattis till alla som plussat!

För mig går det inget vidare, fick låg fertilitet på clearblue idag igen. Så jag gissar på att jag inte ens har äl alls :(

Svar på tråden Vi med BIM i augusti