• Boel

Vi med BIM i augusti

Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
    Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.

• Svar på tråden Vi med BIM i augusti
  • Anonym (Hejhej)

Okej men det låter som att det är på g.

Jag använder dom rosa och denna ÄL fick jag 4 ringar innan smileyn kom den femte dagen. Hade också lite värk då

Malin 845 skrev 2015-08-06 11:14:36 följande:

Jag har bara testat två dagar med cb digital, men jag har haft molnande värk i ca 4 dagar nu. Testade med stickor innan cb testerna kom. Jag känner att det har molnat i magen, så äl kanske har varit? Känner inte av det så nu, och när jag la in tempen i NC så sa den åt mig att ta äl test.. :/

• Anonym (Hejhej)

Låter ju verkligen som att ngt är på G!! :))

Hoppas!

Själv känner jag nada nada nada

Anonym (Nr3) skrev 2015-08-06 12:17:49 följande:

Något inom mig säger att den där skuggan jag såg igår på testet Verkligen är ett plus och inte bara en skugga!

När jag tänker efter så har jag konstant molvärk i magen, ända sen äl. Ibland ilar det och drar- något som är helt nytt nu men som jag känner igen från förra grav. Jag har haft ömma bröst sen 3 dagar efter äl och jag har ont i fogarna till och från (jag har fortfarande problem ibland sen Mina förra graviditeter). Smått illamående som kommer och går och är helt plötsligt lös i magen?! Jag tror och hoppas att det är mer än en skugga. Håller tummarna för att jag får hem mina test idag så jag kan testa på nytt. Det är nästan för spännade!

• Anonym (Nr3)

Nepp. Helt blankt på stickan. Kanske var ett spökstreck. Får testa imorrn eller dagen därpå. Är ju 4 dagar till bim, man vet aldrig.

Vet nån av er varför man kan få ont efter äl och ända till mens? Är det nåt man bör kolla upp?

• Solskenihjärtat
    Elyssa81 skrev 2015-08-06 11:34:34 följande:

Någon här som testat gravidkollens eller RFSU:s testa tidiga gravtest? Recension?

Jag har testat båda (och i stort sett alla andra märken oxå ;)) och tycker att RFSU's är helt okej, enkelt att se om det är positivt eller inte.

Gravidkollens är däremot inget vidare, plastfönstret har för stort avstånd från teststickan, så det är svårt att avläsa resultatet... Man måste vinkla testet för att slippa skuggan som blir av fönstret, hoppas du förstår vad jag menar :)
  • Yennie88
    LindaPernilla skrev 2015-08-06 11:24:18 följande:

Någon mer som ska testa imorgon?

Jag planerar att testa imorgon om mensen fortfarande är frånvarande. Bim idag, ibland är mensen 2 dagar sen men sambon åker iväg imorgon och kommer hem söndag eftermiddag, vill inte vänta så länge med att testa...
  • marol

Är det bara jag som använder principen "inget test innan bim"? Känns som att min typ är ovanlig i de trådar jag följer...

• Maalon
    marol skrev 2015-08-06 14:37:52 följande:

Är det bara jag som använder principen "inget test innan bim"? Känns som att min typ är ovanlig i de trådar jag följer...

Många utgår nog från det, men inte alla har sån is i magen.
  • Yennie88

Jag kör efter den principen också, hade tänkt vänta till bim +3 egentligen men sambon är bortrest då.. Så det blir bim +1 om mensen inte kommit.
  • Cocolemon

Jag hade tänkt det :) men kunde inte hålla mig tillslut :p visade neg BIM-4...BIM imorn/lördag och tänker inte testa fören tidigast söndag nu om inte mensen dykt upp :p

Hur kan du hålla dig från att inte testa? :p
  • My102

Beundransvärt att du klarar av det! :) jag är testfanatiker och blir arg på mig själv att jag inte kan låta bli :P. Men jag tror att jag blir i alla fall påverkad en del av alla trådar där folk plussar på dagar innan BIM, tänker väl någonstans att jag också ska ha sån tur :)
Svar på tråden Vi med BIM i augusti