Vi med BIM i augusti
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Okej men det låter som att det är på g.
Jag använder dom rosa och denna ÄL fick jag 4 ringar innan smileyn kom den femte dagen. Hade också lite värk då
Jag har bara testat två dagar med cb digital, men jag har haft molnande värk i ca 4 dagar nu. Testade med stickor innan cb testerna kom. Jag känner att det har molnat i magen, så äl kanske har varit? Känner inte av det så nu, och när jag la in tempen i NC så sa den åt mig att ta äl test.. :/
Låter ju verkligen som att ngt är på G!! :))
Hoppas!
Själv känner jag nada nada nada
Något inom mig säger att den där skuggan jag såg igår på testet Verkligen är ett plus och inte bara en skugga!
När jag tänker efter så har jag konstant molvärk i magen, ända sen äl. Ibland ilar det och drar- något som är helt nytt nu men som jag känner igen från förra grav. Jag har haft ömma bröst sen 3 dagar efter äl och jag har ont i fogarna till och från (jag har fortfarande problem ibland sen Mina förra graviditeter). Smått illamående som kommer och går och är helt plötsligt lös i magen?! Jag tror och hoppas att det är mer än en skugga. Håller tummarna för att jag får hem mina test idag så jag kan testa på nytt. Det är nästan för spännade!
Nepp. Helt blankt på stickan. Kanske var ett spökstreck. Får testa imorrn eller dagen därpå. Är ju 4 dagar till bim, man vet aldrig.
Vet nån av er varför man kan få ont efter äl och ända till mens? Är det nåt man bör kolla upp?
Någon här som testat gravidkollens eller RFSU:s testa tidiga gravtest? Recension?
Någon mer som ska testa imorgon?
Är det bara jag som använder principen "inget test innan bim"? Känns som att min typ är ovanlig i de trådar jag följer...
Är det bara jag som använder principen "inget test innan bim"? Känns som att min typ är ovanlig i de trådar jag följer...