• Boel

Vi med BIM i augusti

Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
    Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.

• Svar på tråden Vi med BIM i augusti
  • halo83

Igår hade jag positivt äl test å nå sjuhelvetes värk i magen.. Idag är äl testet svagare,indikerar det på att ägget släppt då?

• Malin 845
    Anonym (Hejhej) skrev 2015-08-06 13:29:27 följande:

Okej men det låter som att det är på g.

Jag använder dom rosa och denna ÄL fick jag 4 ringar innan smileyn kom den femte dagen. Hade också lite värk då

Jo äl kan vara senare än jag trodde med :) men om den molnande värken försvinner av och till, är det äl eller spökar kroppen? Borde man inte ha konstant värk? Jag har alltid känt av äl jätteväl även innan vi började försöka, så detta känns skumt.

Men de med dubbel hormonindikator, är äl när den visar maximal fertilitet? :)
  • Anonym (oooops?)

Om jag minns rätt är det testlagret! :) Jag plussade iallafall med ett sådant BIM-5 min första graviditet.

Ted19 skrev 2015-08-06 20:06:45 följande:

Är det nån som känner till detta test? Vad jag undrar är om det är värt att testa med detta på bim -4? Jag kan inte minnas vart jag har köpt det och har ingen bruksanvisning så vet inte om det testar 10 eller 25 hcg. Jag har inget annat hemma men skulle vilja testa imorgon bitti innan vårt besök kommer som ska stanna över helgen. Vill veta om jag kan ra ett glas vin oxå.. :)

• Regnbågsfärg
    Malin 845 skrev 2015-08-06 10:18:19 följande:

Grattis till alla som plussat!

För mig går det inget vidare, fick låg fertilitet på clearblue idag igen. Så jag gissar på att jag inte ens har äl alls :( phpeQM5nw95184.jpg

Du kanske har missat ägglossningen. Mät tidigare nästa cykel.
  • Angdev
    Ted19 skrev 2015-08-06 20:06:45 följande:

Är det nån som känner till detta test? Vad jag undrar är om det är värt att testa med detta på bim -4? Jag kan inte minnas vart jag har köpt det och har ingen bruksanvisning så vet inte om det testar 10 eller 25 hcg. Jag har inget annat hemma men skulle vilja testa imorgon bitti innan vårt besök kommer som ska stanna över helgen. Vill veta om jag kan ra ett glas vin oxå.. :)

phpWKM9Gv08279.jpg

Det är ett du beställer från billiga-tester. Har haft det innan och plussade förra graviditeten BIM-2. Tror dock inte det är ett lågmätande.
  • Fian88

Fortfarande ingen mens och inget plus! Dag 27 idag, längesen min cykel var så pass lång. Känner mig menssvullen i kroppen och har samma värk jag brukar ha innan/vid mens. Tänker vänta in blödningen nu, vill inte slösa fler dyra test (köpte ett två pack cb plus igår).

• Yennie88

Antydan till plus, men tiden kan ha "tagit slut". Loyds test så den borde visa tydligare än så om det är något.

Får se om mensen kommer i helgen annars blir det nytt test på måndag
  • MoKa
    Yennie88 skrev 2015-08-07 06:10:20 följande:

Antydan till plus, men tiden kan ha "tagit slut". Loyds test så den borde visa tydligare än så om det är något.

Får se om mensen kommer i helgen annars blir det nytt test på måndag

Jag tycker mig kunna se en svag antydan till streck på båda bilderna, även om den över är tydligare. Är båda efter tiden gått ut? Hoppas det blir starkare nästa gång du testar så man kan säga grattis på riktigt :)
  • Yennie88

Båda bilderna är tagna efter max 10 minuter, de ska läsas senast efter 5. Jag tyckte se en antydan inom 5 min men det var supersvagt.

• Anonym (oooops?)

Det är nog bara för tidigt! :) Jag ser oxå på översta så ge det någon dag å testa igen så gissar jag att du har ett plus!

Yennie88 skrev 2015-08-07 06:28:44 följande:

Båda bilderna är tagna efter max 10 minuter, de ska läsas senast efter 5. Jag tyckte se en antydan inom 5 min men det var supersvagt.

Svar på tråden Vi med BIM i augusti