Vi med BIM i augusti
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.
Vad ska man tro om detta? Att ÄL redan varit? Jag brukar ha ÄL på typ dag 13-17. Nu har jag i och för sig fått ett tidigt missfall, men hcg var redan under 50 två dagar innan jag började blöda.
Var tror ni experter?
Hehe... inte kul att ha mens på semestern. Man var bortskämd när man åt p-piller och kunde bestämma mer när man ville att den skulle komma.
Jag ska börja testa den 28/8 med ältesterna, inte långt kvar nu! :)
Hoppas tant röd försvinner snart
Oj oj oj.. Åkte på semester, hade dock fl-appen men ursäkta den suger, och när jag kommer hem igen har jag 15 sidor att läsa ikapp. ????
Funderar lite på om man kan "räkna" med äl månaden efter ett MF? Någon som har erfarenhet?
Vad ska man tro om detta? Att ÄL redan varit? Jag brukar ha ÄL på typ dag 13-17. Nu har jag i och för sig fått ett tidigt missfall, men hcg var redan under 50 två dagar innan jag började blöda.
Var tror ni experter?
Min sambo är nog lika ovetandes han. Han var inte ens med på att man har typ 4 dagar på sig, man kan bli gravid så fort mensen försvinner enligt honom:-P. Om det ändå vore så väl!
min sambo fick ett ryck igår och helt plötsligt var det för jobbigt att ha sex ... "äl är ju inte förren imon" (idag) där stod jag som ett fån och tänkte för mig själv, jaha så från att tycka att jag vill ha sex för sällan till helt plötsligt för ofta. Som tur är har jag äl idag så då blir det sex vare sig han vill eller ej
Här verkar det som ÄL var igår, men jag känner mig osäker, kände ju ingenting i äggstockarna. Tempen verkar ha gått upp i alla fall, fast jag är inte helt säker. Jag sov nämligen nästan ingenting inatt, högst 4 timmar och vaknade till ibland så jag vet inte om vilotempen blev korrekt. Vi får se imorgonbitti om tempen fortfarande är hög Vi har myst idag också för att vara på den säkra sidan. Hoppas att det tog sig men ärligt talat så tycker jag att det känns som absolut inget har hänt i kroppen
Mensens första dag idag, då jag har en väldigt hoppig cykel: när ska man då räkna ut när nästa bim och äl är? Jag har haft 28 dagars cykel som en klocka innan, men nu sist var den 64 dagar.
Någon som kan hjälpa mig med detta? Ska man beräkna att cykeln blir "normal" eller lång? När ska man börja med äl tester? Förvirrad :S
Mensens första dag idag, då jag har en väldigt hoppig cykel: när ska man då räkna ut när nästa bim och äl är? Jag har haft 28 dagars cykel som en klocka innan, men nu sist var den 64 dagar.
Någon som kan hjälpa mig med detta? Ska man beräkna att cykeln blir "normal" eller lång? När ska man börja med äl tester? Förvirrad :S