• Boel

Vi med BIM i augusti

Nu startar jag en till tråd för oss som fortfarande kämpar :)
    Jag har BIM runt den 15:e augusti och en 2 månader lång cykel.

• Svar på tråden Vi med BIM i augusti
  • Fronten

Är detta ett positivt äl-test? Är från Testlagret. Får man så här starkt utslag först på äl- dagen? Har supersvaga fram tills nu i dag...Första gången jag äl- testar som märkes ; )

• Symetrical
    Fronten skrev 2015-07-26 08:36:01 följande:

Är detta ett positivt äl-test? Är från Testlagret. Får man så här starkt utslag först på äl- dagen? Har supersvaga fram tills nu i dag...Första gången jag äl- testar som märkes ; )

phpHYgcRP64059.jpg

Skulle säga att det är näst intill positivt! Testa lite senare idag, så skall du se att det nog är ännu starkare.
    Skulle tippa på att du har nedsläpp imorgon eller övermorgon.
    Vilken cd är du på?
  • Fronten

Tack för svar. Är på cd 15 . Men mannen kommer inte hem förrän i morgon kväll. Är det för sent då? : (

• Fronten

Aha, nu såg jag hela ditt svar. Får testa senare och hoppas att nersläpp i övermorgon : )

• Fronten

Aha, nu såg jag hela ditt svar. Får testa senare och hoppas att nersläpp i övermorgon : )

• TheRealMe
    Elyssa81 skrev 2015-07-25 19:52:57 följande:
    Köpte CB- digital och fick en rund ring idag. Känner mig så ledsen och maktlös. Har varit en total hormonstormningsdag idag. Har varit arg och ledsen om vartannat. Ska testa igen om någon dag...
    Jag förstår dig att det är jobbigt. Men ge inte upp för snart kommer den blinkande gubben :)
  • Anonym (Hejhej)

hoppar in!

Borde ha ÄL nu i dagarna ( kör med clearblue tester) så jag och sambon sexar till det lite extra nu.

Hoppas på majbebis:)

• Murvel82
    TheRealMe skrev 2015-07-24 18:43:46 följande:
    Ja precis :).

Jag har oxå hört att man kan få blinkande smiley i flera dagar men jag har kanske haft som Max 3 dagar o sen fast. Det står ju på förpackningen att man inte ska testa efter fast gubbe. Men är det nån som har testat efter ändå?

Men det är bra att ni ligger i nu :).
    Yes, testade idag för skojs skull och det verkar funka, blev rund ring. Så det verkar som att vi har lyckats pricka stegringen och dagarna med max fertilitet.
    Nu återstår "bara" att vänta och se om det tagit sig. ;)
    Hur har det gått för er TheRealMe? Har det funkat med stickorna?
  • Murvel82
    Anonym (Hejhej) skrev 2015-07-26 10:05:01 följande:

hoppar in!

Borde ha ÄL nu i dagarna ( kör med clearblue tester) så jag och sambon sexar till det lite extra nu.

Hoppas på majbebis:)

Välkommen! :)
  • Anonym (Hejhej)

Tack!

Murvel82 skrev 2015-07-26 10:14:16 följande:

Välkommen! :)

Svar på tråden Vi med BIM i augusti