Linkken skrev 2015-09-03 09:52:51 följande:
Hoppsan, vilken käftsmäll det kommer bli för grabbarna då de inser att dina läckra silikonbröst bara är hormonstinna mjölkmaskiner.

Men känner igen detdär, och de känns ju faktiskt som om man hade inlägg, alldeles hårda och fasta. Det kan man väl egentligen inte klaga på, men det är ju egentligen ändå ingen annans sak att kommentera. En bra dag kan man skratta åt det och skämta med, men en sämre dag kan det kännas rejält jobbigt.
Haha ja men eller huuuur!
Exakt så är det, sen att hormoner styr mig fullt ut nu hjälper ju inte. Men vissa dagar känner jag hur jag snäser och blir nästan elak även om nån av dom bara säger hej x) Och andra dagar låser jag in mig på toan och gråter i en kvart för att det känns så jobbigt. Det värsta är faktiskt hur min chef beter sig. Han är 72 år, extremt kristen och allmänt negativ till allt känns det som. Han har faktiskt blivit riktigt otrevlig mot mig, ger mig dömande blickar, ignorerar mig när jag ber om hjälp och kritiserar mitt arbete. Hoppas han kan tänka om när han får reda på att jag är gravid, men både jag och sambon tror att han kommer bli värre.. Nä, nytt jobb för mig så fort som möjligt!