Nygravid med första barnet - någon som vill följas åt?
Måste fråga när berättade ni för släkt och föräldrar om gravidieten? :)
Måste fråga när berättade ni för släkt och föräldrar om gravidieten? :)
Usch vad orolig jag är :( har jätteont i magen, som just under brösten ungefär.. Hoppas de inte något fel med bebis och bara förstoppning eller nå...
Usch, vilken natt! Har spänt och dragit i magen hela natten, plus att det kändes riktigt obehagligt i underlivet igår kväll. Tänkte att nu går något snett, men nej, inget har hänt. Bara jättejobbig känsla och har inte kunnat sova alls. Vad kan det vara? Kan det växa mer på natten? Sååå trött nu och måste iväg till jobbet. Gäsp!
Haft inskrivning idag! Känner mig lite lugnare. Bokade dock in ett extra möte om sex veckor, då jag annars hade fått vänta elva veckor tills nästa. Hade urinvägsinfektion så har fått penicillin. Spyr fortfarande hela tiden, men det skulle inte vara någon fara. Har också RUL om fyra veckor vilket känns sådär, mer som ett nödvändigt ont. Oroar mig för mycket antar jag... :/
Och så kör töjandet och spännandet i magen igång igen! Tycks absolut bara vilja växa till kvällar och nätter. Ikväll tar jag nog en värktablett innan jag går och lägger mig, annars är jag rädd det blir ännu en sömnlös natt och det fixar jag bara inte... Nå, positivt att känna att det jobbar där inne i alla fall, måste ju betyda att det händer grejer.