• LjuvaMirakel

Aprilbebis 2016

Nyplussad med BF i början av april - följas åt? =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-07-29 19:06
    BF-lista Aprilbebisar 2016
    LjuvaMirakel - 3 april (andra barnet)
    Backsvala- 4 april
    Nystjärna- 7 april

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-07-30 20:05
    Vår gemensamma grupp - www.familjeliv.se/forum/group/123778

• Svar på tråden Aprilbebis 2016
  • Kashmir89

Nu ska vi se om Jag kommer ihåg allt :P först stor kram till er som plusat och en ännu större kram till er som måste försöka på nytt <3

Jag tog ett digitalt test idag och det visade GRAVID 2-3 :D så det stämmer precis på pricken gick in i graviditetsvecka 5 igår :)

Jag bor i Helsingborg och detta är somsagt mitt andra barn. Jag har fortfarande yrselattackerna, tröttheten, känslorna sväller över hela tiden. Och en enorm värk i livmodern som heter duga precis som med min förra graviditet :)

Så lycklig så jag måste berätta för mina syskon idag :D

• miillaw
    backsvala skrev 2015-07-30 09:34:43 följande:

Åh, stort grattis! 

Du och jag har BF samma dag just nu, om jag ska lita på BM och en app på telefonen så att säga. Man vet ju inte hur långt man blir skjuten vid första UL. 

Men återigen, stort grattis!

Ja, jag har inte ringt till bm ännu. Tänker nog kanske vänta ett par veckor så man är riktigt säker och att mensen inte dyker upp som vanligt m.m. Så enligt en app i telefonen så är det den 4 april som gäller. Men kan ju ändras som sagt när bm kollar.
  • miillaw

Tog testet imorse kl.6. Enligt gravidappen i telefonen ska jag vara i vecka 5(4+2) men vet inte om det stämmer med tanke på testet som visar 1-2 veckor. Får se sen när jag träffar bm vad som sägs. Endast min man och syster + hennes sambo som vet om det.

26 år och detta blir första barnet isåfall så hoppas innerligt det klamrar sig fast. :) Alltid velat ha barn, jobbar till och med med barn så ska bli spännande att äntligen få ett eget. :)
  • miillaw
    Nils-Eric skrev 2015-07-30 10:05:15 följande:

Hej!

Hoppar in också!

Har testat positivt 3 dagar i rad och vågar väl äntligen tro på det :)

Enligt Natural Cycles (appen) så är BF 2016-04-04

Detta kommer att vara vårt första barn och jag har så länge jag kan minnas alltid velat bli mamma. 

Lilla saken i min mage är därmed väldigt efterlängtad!

Så sugen på att skrika ut nyheten till alla jag känner, men vill vänta till vi är på säker mark. Så jag hoppas man kan prata av sig lite här :)Kram!

Grattis! Jag har också bf 2016-04-04 enligt gravidappen i telefonen iaf. Vi får väl se om det blir något annat datum sen efter samtal med bm.
  • miillaw
    Nils-Eric skrev 2015-07-30 12:05:54 följande:

Fyller på med mig själv då :D

miillaw - 4 april (första barnet)

• miillaw

Haha skrev fel tidigare! :P vet inte hur man gör så där. Så får be trådstartaren uppdatera listan :D

• Land1991

Tjing!

Jag hoppar in och joinar er här, jag fick mitt plus i morses och är väldigt tidigt då min mens är beräknad om 5 dagar. Men jag är överlycklig och hoppas att allt går vägen denna gången, (fick ett missfall för drygt 2år sedan i v12)

Lite kort om mig, Jag är 24 år o bor i Göteborg med min sambo, just nu driver vi eget annars jobbar kag på en förskola med mindre barn! Så barn står mig varmt om hjärtat

Ska bli kul o följas åt med er, o grattis alla??????

• Symetrical
    Land1991 skrev 2015-07-30 13:18:11 följande:

Tjing!

Jag hoppar in och joinar er här, jag fick mitt plus i morses och är väldigt tidigt då min mens är beräknad om 5 dagar. Men jag är överlycklig och hoppas att allt går vägen denna gången, (fick ett missfall för drygt 2år sedan i v12)

Lite kort om mig, Jag är 24 år o bor i Göteborg med min sambo, just nu driver vi eget annars jobbar kag på en förskola med mindre barn! Så barn står mig varmt om hjärtat smile1.gif

Ska bli kul o följas åt med er, o grattis alla??????

phpSMmi5R15191.jpg

Ett till galet tidigt plus här på äl +9. Tidigt MF förra cykeln, så hoppas skrutten gillar läget den här gången!
Svar på tråden Aprilbebis 2016