backsvala skrev 2015-07-29 19:33:21 följande:
Åh, då kan jag tänka mig hennes glädje när du berättade! :D
Det är så lustigt det där och samtidigt lite läskigt tycker jag! De äldre generationerna säger ju att mammor ofta drömmer om sina barn innan de ens fått dem. Rätt så fascinerande!
Okej! :) Jo visst är det så och självklart går barnen först! Jag förstår exakt hur du menar och jag håller med dig till fullo! :)
Jag tror nog att alla har den känslan, varesig det är ens första barn eller femte. Varje förlossning och graviditet är ju något helt unikt! Man kan aldrig förbereda sig på vad som ska hända och hur det kommer gå :)
Verkligen! Självklart! Kommer förmodligen att göra ett clearblue digital imorgonbitti för att få svaret svart på vitt! Ska du också göra ett till?
Ja det var så härligt och se :) Sann vän :)
Det kan jag hålla med dig om, men spännande och fascinerande med :) Verkligen :)
Tack och vad bra att du förstod hur jag menade :) Blir lättare då :)
Det är väldigt väldigt sant, Jag har ju varit gravid 3 gånger innan,dock bara en som blev ett barn,min dotter. Men kan ändå säga att de 3 gaviditerna var ändå väldigt olika varandra även om 2 av de avslutades tidigt. Även denna känns lite annorlunda för aldrig haft de där att de drar innan,så de är intressant hur kroppen hantera de på olika sätt varje gång.
Toppen,väntar med spänning :) Jo tänkt göra ett vanligt cb på lördag,sånt test som jag la upp idag för att se så de är starkare. Sen tänkte jag göra cb digitalt någon gång nästa vecka :) När jag hinner :p börjar nämligen jobba efter semestern nästa vecka så då blir det stressiga morgnar igen :)
Men en tanke bara för mig att cb digitala inte är lika känsligt som de vanliga cb testerna, men skall inte säga 100 på det, men för mig jag hört/läst det. Så man inte testar för tidigt med de. För man kan få positivt på andra tester som är mer känsliga, men får inte gravid på det digitala. Bara en tanke till dig :) Vet inte om du visste det men.