• LjuvaMirakel

Aprilbebis 2016

Nyplussad med BF i början av april - följas åt? =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-07-29 19:06
    BF-lista Aprilbebisar 2016
    LjuvaMirakel - 3 april (andra barnet)
    Backsvala- 4 april
    Nystjärna- 7 april

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-07-30 20:05
    Vår gemensamma grupp - www.familjeliv.se/forum/group/123778

• Svar på tråden Aprilbebis 2016
  • Symetrical
    LjuvaMirakel skrev 2015-07-30 17:55:33 följande:

Helt klart en ökning sedan första testet den 26:e. Så svårt att förstå att jag verkligen är gravid och att jag förhoppningsvis får bli mamma igen. Ofattbart! Så lycklig men rädd samtidigt. phpuBwh1f72284.jpg

Så det "ska" kännas ju!
  • Uliise

Hej alla aprilmammor!

Jag har BF 27/3 men hoppar in här ändå då jag gick över med både 1:an och 2:an - lär alltså bli en aprilbebis här. Hoppas det är ok

Har två döttrar sedan innan, födda april -10 och augusti -14. Ska bli lite spännande med så tätt mellan 2:an och 3:an.

Hoppas bara allt går bra <3

Bor i Karlstad, vart finns ni?

• miillaw
    Uliise skrev 2015-07-30 18:34:54 följande:

Hej alla aprilmammor!

Jag har BF 27/3 men hoppar in här ändå då jag gick över med både 1:an och 2:an - lär alltså bli en aprilbebis här. Hoppas det är ok

Har två döttrar sedan innan, födda april -10 och augusti -14. Ska bli lite spännande med så tätt mellan 2:an och 3:an.

Hoppas bara allt går bra <3

Bor i Karlstad, vart finns ni?

Grattis och välkommen! :)

bor i märsta, utanför sthlm. är nyligen fyllda 26 år, gift sedan ett år tillbaka med min prins. har två kissekatter och väntar första barnet med bf 2016-04-04 :) är utbildad förskollärare så barn har alltid legat mig varmt om hjärtat. <3

• ml89

Hej! 
    Runt BIM -4 började jag få otroligt ömma bröst och det brukar jag aldrig ha inför mens. Ansiktet har exploderat med blemmor och pormaskar (kul!) och känt "ilningar" i nedre regionen...och titt på attan! Idag BIM + 1 så plussade jag. Det trodde jag aldrig. 

Är förvirrad, glad, lite rädd och chockad!

Men om allt går vägen så blir det alltså en första bebbe i april 2016 :) 

Jag blir 26 i augusti. 

• Nystjärna

Åh idag har illa månader verkligen ökat,men ändå glad att jag känner och tröttheten. Så galet trött hela dagen. Men kan ju bero på att jag gick upp 5 också pga att man var tvungen att springa och kissa och inte kunde somna om sen :p sen märkt med att brösten ömmar idag,speciellt ena och har aldrig annars ömma bröst och mörkare. Så känns mer verkligt :) så på lördag hoppas jag de är starkare, känns lite nervöst ändå ännu men försöker att inte tänka för mycket utan ändå njuta och vara glad så de inte blir som när jag väntade dottern.

Jag är 26 år bor tillsammans med min man som jag varit gift med i snart 2 månader :) och vi har en dotter på 2 år och en hund på 6 år och bor i närheten av Göteborg :)

• LjuvaMirakel
    Då kanske vi skall försöka uppdatera BF-listan då? Vi börjar ju bli några stycken här inne. Väldigt roligt =) Ni kopierar texten nedan och fyller sedan i er egen information.

LjuvaMirakel - 3 april, andra barnet
    Backsvala - 4 april, första barnet
    Nystjärna - 7 april
  • LjuvaMirakel
    Symetrical skrev 2015-07-30 18:10:04 följande:
    Så det "ska" kännas ju!
    Jo, visserligen.. Men är så fruktansvärt rädd att lilla fröet inte skall stanna kvar =(
  • miillaw
    miillaw - 4 april, första barnet

Nystjärna - 7 april
  • LjuvaMirakel

Jag har startat en Aprilbebis 2016-grupp här på Familjeliv också. Vad tror ni om det? Här kan man gå med så kan vi ju samla alla våra trådar m.m. där om ni vill? =)

www.familjeliv.se/forum/group/123778

• Symetrical

miillaw - 4 april, första barnet
    Nystjärna - 7 april
    Symetrical - 12 april, andra barnet

Svar på tråden Aprilbebis 2016