• LjuvaMirakel

Aprilbebis 2016

Nyplussad med BF i början av april - följas åt? =)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-07-29 19:06
    BF-lista Aprilbebisar 2016
    LjuvaMirakel - 3 april (andra barnet)
    Backsvala- 4 april
    Nystjärna- 7 april

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-07-30 20:05
    Vår gemensamma grupp - www.familjeliv.se/forum/group/123778

• Svar på tråden Aprilbebis 2016
  • Solen87

Hej!

Ny här, plussade för någon vecka sen, bf 4 april. Har en son tidigare som är född i juli 2014.

• Elyssa81
    backsvala skrev 2015-08-18 14:15:36 följande:
    Jag är kvar här inne! Gick med i fb-gruppen men gick ur igen då mina fb-vänner fick upp gruppförslag om att gå med i den gruppen eftersom det fanns en "gemensam vän" där.. :P

Förstår hur du känner med illamåendet. Jag mår piss. Mår illa jämt och kräks till och från. Kan inte äta någonting alls.. :( Äter Postafen men det hjälper inte så värst. Har inskrivning nu den 26e så hoppas på att BM har några tips!

Vad kul att få träffa BM! Vilken vecka är du i nu? :D (vet att jag frågat förr, men minnet sviker mig)
    Oj, vilken fb-grupp var det?
  • backsvala
    Elyssa81 skrev 2015-08-18 14:35:53 följande:

Denna som det skrivs om här ovan tyvärr :/
  • backsvala
    backsvala skrev 2015-08-18 15:05:33 följande:

Denna som det skrivs om här ovan tyvärr :/

Det kanske dock har bildats någon ny grupp, det vet jag inte! Minns inte exakt vad gruppen hette heller tyvärr, gick med i två gruppen och båda syntes för mina vänner tyvärr. Så går inte med i någon förrän det blivit offentligt. Vill inte riskera något!
  • Elyssa81
    backsvala skrev 2015-08-18 15:08:42 följande:

Det kanske dock har bildats någon ny grupp, det vet jag inte! Minns inte exakt vad gruppen hette heller tyvärr, gick med i två gruppen och båda syntes för mina vänner tyvärr. Så går inte med i någon förrän det blivit offentligt. Vill inte riskera något!
    Fast det är ju inte möjligt om de är hemliga. Är du verkligen säker?
  • Sandra_84

Verkar som om jag har början på ett utomkvedshavandeskap. :( Var in på VUL idag, vecka 7-8 beroende om om man räknar från mens eller ÄL, och läkaren såg verkligen ingenting i livmodern. Jag går sönder! Vi som var så glada att vi äntligen hade lyckats och så blir det så här av allt.. Lämnade urinprov som visade starkt positivt prov. Blodprov lämnade jag också, fick svar i em att HcG-nivån låg på 1149 och med det värdet borde man ha sett nåt i livmodern.. Nytt blodprov på fredag dör att se hur värdet är då..

Jag har gråtit så jäkla mycket idag! Är helt slut.. :'(

• Jay84

Plussade i söndags efter missfall i v 6-7 i mittenallians juli. Trodde aldrig att det skulle blir något plus denna månaden och testade mest för att utesluta ev graviditet.. Så orolig nu att något ska gå fel. Har bokat vul till 14/9 och hoppas verkligen att tiden går fort!

Jag hänger gärna med i en Facebook-grupp då de känns lättare att hänga med i diskussionerna där.

• Jay84

Elyssa81: jag har skickat PM till sifon Facebook-gruppen ð???

• backsvala
    Elyssa81 skrev 2015-08-18 16:22:50 följande:

Fast det är ju inte möjligt om de är hemliga. Är du verkligen säker?

Jag fick två sms med två bilder på att jag gått med i de grupperna (en för unga mammor i Stockholm och den andra var gravida med BF i april eller något liknande). Skaparna sa att grupperna var hemliga, men det är mycket möjligt att de bara var slutna och att personen misstolkat det hela, det har jag absolut ingen aning om. Men sms med bilder om att de fått gruppförslag och att jag var gemensam vän fick jag :)
  • Kashmir89

Ingen av de grupperna är den gruppen som startats här från sidan. Du kan inte hitta gruppen om du inte blir inbjuden från någon av oss som är medlem i gruppen. ????

Svar på tråden Aprilbebis 2016