Nystjärna skrev 2015-08-18 11:36:52 följande:
Hejsan :) Är det några kvar är inne eller är alla på fb? Hur går de för er?
Här är allt okej. Dock känns de som illamående ökat och värre på morgonen. Förut var de kväll men som sagt morgonen känns värst nu och ingen paus på dagen heller. Men men. Dock upptäckt att jag inte kan dricka mitt älskade kaffe längre :( Älskar kaffe och köpte därför koffeinfritt kaffe när jag vart gravid. Och de har funkat men igår mådde jag sjukt illa när jag hade druckit kaffe men trodde de bara varför jag inte hade ätit direkt. Men idag på jobbet tog jag lite och klarade inte av de. Blev sjukt illamående,kallsvettig och mådde skit. Trodde jag skulle kräkas. Bara ta en klunk eller tanken på kaffe gjorde att jag höll på att kräkas. Hemskt. Så får vara utan mitt älskade kaffe nu. :( Någon mer som inte lan dricka kaffe eller fått avstå från något man gillat pga illamående?
Ja på torsdag är det iallafall dags för första besöket till min bm,skall bli så kul att träffa henne igen :)
Jag är kvar här inne! Gick med i fb-gruppen men gick ur igen då mina fb-vänner fick upp gruppförslag om att gå med i den gruppen eftersom det fanns en "gemensam vän" där.. :P
Förstår hur du känner med illamåendet. Jag mår piss. Mår illa jämt och kräks till och från. Kan inte äta någonting alls.. :( Äter Postafen men det hjälper inte så värst. Har inskrivning nu den 26e så hoppas på att BM har några tips!
Vad kul att få träffa BM! Vilken vecka är du i nu? :D (vet att jag frågat förr, men minnet sviker mig)