emzerus skrev 2015-08-11 11:04:10 följande:
Usch va hemskt att ni haft så många missfall!! :( Härligt att höra att ni fått en son sen iaf!
Jag bor i Västmanland så är inte nära till Borås men tack ändå :) Hur hjälpte han er? Har du något tips jag kan testa med redan nu?
Har fått tid hos kvinnokliniken 28 aug för att påbörja nån form av utredning... Får se vad det visar. Idag är jag rätt säker på att det är missfall för mina gravsymtom känns borta o jag blöder fortfarande...så ska ta gravtest i slutet av vcekan o se om det minskar i styrka eller kanske tom blir negativt :(
jag väntar även på telefonsamtal från en privat klinik i stan o hoppas att de kanske kan ta emot oss snabbare o att det går fortare med en ev utredning...
Tack för ditt svar!!
Vi var med i hans studie om upprepade MF som gick ut på att man fick väldigt bra omhändertagande (man fick ett tfnnr som man fick messa till när som helst på dygnet och så ringde han upp så fort han fick möjlighet). Till skillnad från Sahlgrenska där vi, trots upprepade MF och genomgången utredning aldrig fick stöd. Fick sitta på gynakuten och lipa för att få ett tidigt VUL som visade på MA. Vi i studien fick även äta tabletter, antingen en låg dos Acetylsalicylsyra (Trombyl) eller placebo, vilket vet jag ej. Bara vetskapen om att LB stöttade oss helhjärtat var underbar!
Ring Lennart och hör om han vet någon som kan hjälpa er på samma sätt i er närhet! ??
Jag har tyvärr inga andra tips eftersom jag aldrig skulle mixtra med läkemedel på egen hand under en graviditet. :/
Kram!!!