• Nils-Eric

Första barnet 2016 (Stockholm)

Hej!

Jag fyller 30 i höst, bor i Stockholm och har precis plussat!
    Bf 2016-04-04

Något annan som är i samma situation och vill följas åt?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-08-03 10:15
    IceIce
    28 år
    Bf 12/2

Joni
    30 år
    Bf mitten på jan

Miillaw
    26 år
    Bf 4/4

:)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-08-04 11:33
    cassandrah
    27 år
    Bf 10/4

topaz.
    27 år
    Bf 10/4

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2015-08-06 21:06
    Välkomna till vår gemensamma grupp: www.familjeliv.se/forum/group/123781
    (Heter som denna tråd om länken inte fungerar!)
    Gå gärna med där. Förutom att det är trevligt att samlas kan vi även prata privat där :)

junibarn19
    24 år
    Bf 22/2

Wadenholt
    25 år
    Bf 3/4

Roxie
    28 år
    Bf 6/2

Mlady
    24 år
    Bf 12/4

• Svar på tråden Första barnet 2016 (Stockholm)
  • Nils-Eric
    mirakelspektakel skrev 2015-09-24 13:32:07 följande:

intressant, jag fick ca 15 bilder digitalt både från kub och Rul, eller fick och fick man fick välja om man ville köpa bilderna... så då är det olika beroende på om man går på söder eller city.

fick du höra hjärtljudet?

Nej vi bara såg det!

Har för mig att jag läst att det bara finns digitalaatt få på vissa av deras mottagningar. Sen har man så många frågor men ställer typ inga. Jag känner mig sjukt blyg! Ville säga till sambon att fota skärmen när man såg att det var en gosse, istället låg jag där blyg och tyst. Och gråtandes! Oj vilka glädjetårar som började rinna när jag såg min lilla plutt vinka och sprattla <3

Avundsjuk på dig och dina digitala bilder!
  • mirakelspektakel
    Nils-Eric skrev 2015-09-24 14:16:38 följande:
    Nej vi bara såg det!

Har för mig att jag läst att det bara finns digitalaatt få på vissa av deras mottagningar. Sen har man så många frågor men ställer typ inga. Jag känner mig sjukt blyg! Ville säga till sambon att fota skärmen när man såg att det var en gosse, istället låg jag där blyg och tyst. Och gråtandes! Oj vilka glädjetårar som började rinna när jag såg min lilla plutt vinka och sprattla <3

Avundsjuk på dig och dina digitala bilder!
    du ska inte alls vara avundsjuk på mina bilder, så här efteråt vet jag inte varför jag köpte bilderna på rul:et. det är mkt häftigare att få en spark i magen än att titta på bilderna :) och snart kommer du känna din lilla kille. vart har du moderkakan?
  • Nils-Eric
    mirakelspektakel skrev 2015-09-24 15:52:59 följande:
    du ska inte alls vara avundsjuk på mina bilder, så här efteråt vet jag inte varför jag köpte bilderna på rul:et. det är mkt häftigare att få en spark i magen än att titta på bilderna :) och snart kommer du känna din lilla kille. vart har du moderkakan?
    Vet inte? Hon sa inte så mycket idag mer än storlek, och de siffrorna vi fick. Jag vet så sjukt nervös när jag la mig där, och vågade knappt öppna munnen. 

Vill göra ett till UL! Haha Det var ju magiskt att se!
  • mirakelspektakel
    Nils-Eric skrev 2015-09-24 15:59:13 följande:
    Vet inte? Hon sa inte så mycket idag mer än storlek, och de siffrorna vi fick. Jag vet så sjukt nervös när jag la mig där, och vågade knappt öppna munnen. 

Vill göra ett till UL! Haha Det var ju magiskt att se!
    ni ska väl göra rul? då är det ju bara ca 4 veckor att vänta till.... :)
    skulle tror att moderkakan varken ligger i framkant. så då kommer du nog att känna din prins.
  • Bebisfeber84
    Nils-Eric skrev 2015-09-24 13:29:32 följande:
    Tack Jag är så överlycklig! Det är så svårt att förstå att det är en pojke, att han mår bra. Jag är då lycklig!!!
    Grattis! Följt er här men inte skrivit så mycket. Själv gör jag KUB om en vecka. Hur stor var din pojke nu? Magiskt! Stort grattis!!
  • Nils-Eric
    mirakelspektakel skrev 2015-09-24 16:22:42 följande:
    ni ska väl göra rul? då är det ju bara ca 4 veckor att vänta till.... :)
    skulle tror att moderkakan varken ligger i framkant. så då kommer du nog att känna din prins.
    Rul är inbokat till den 6 november, då är jag mitt i vecka 20 så det dröjer ju ett tag! Men man får väl hålla sig :)
  • Nils-Eric
    Bebisfeber84 skrev 2015-09-24 16:36:39 följande:
    Grattis! Följt er här men inte skrivit så mycket. Själv gör jag KUB om en vecka. Hur stor var din pojke nu? Magiskt! Stort grattisHelvete
    Tack :) 

Och lycka till med KUBen! Jag var jättenervös men nu i efterhand så var det onödigt. Slappna av och njut! Och skriv ner frågor du har, när man är där blir man helt blank och kommer inte ihåg någonting :)

Är osäker på vad hon sa om storlek. Ska dubbelkolla med sambon när han kommer hem :) 
  • topaz.
    Nils-Eric skrev 2015-09-24 16:54:40 följande:
    Tack :) 

Och lycka till med KUBen! Jag var jättenervös men nu i efterhand så var det onödigt. Slappna av och njut! Och skriv ner frågor du har, när man är där blir man helt blank och kommer inte ihåg någonting :)

Är osäker på vad hon sa om storlek. Ska dubbelkolla med sambon när han kommer hem :) 
    Så häftigt! Ja kände lite som du med att jag var så nervös att jag inte ens kom ihåg  frågorna jag ville ställa haha! Ska helt klart förbereda något till nästa gång.

Vad kul med att ni redan fått en hint om att det är en pojke! Vilken grej! Trodde inte alls man kunde se sånt så här tidigt. Jag är ju jättenyfiken. Vill också veta nu nu nu!
  • Nils-Eric
    topaz. skrev 2015-09-24 17:40:53 följande:

Så häftigt! Ja kände lite som du med att jag var så nervös att jag inte ens kom ihåg  frågorna jag ville ställa haha! Ska helt klart förbereda något till nästa gång.

Vad kul med att ni redan fått en hint om att det är en pojke! Vilken grej! Trodde inte alls man kunde se sånt så här tidigt. Jag är ju jättenyfiken. Vill också veta nu nu nu!

Ja. Hon sa ju att det inte skulle gå att se, men verkade säker på sin sak (och hon sa att hon inte hade sagt det annars). Läste att man KAN se från vecka 12, jag är ju ändå i vecka 14!

8,5 cm är han utan ben, ca 1 dm med sa hon
  • Bebisfeber84
    Nils-Eric skrev 2015-09-24 19:34:57 följande:
    Ja. Hon sa ju att det inte skulle gå att se, men verkade säker på sin sak (och hon sa att hon inte hade sagt det annars). Läste att man KAN se från vecka 12, jag är ju ändå i vecka 14!

8,5 cm är han utan ben, ca 1 dm med sa hon
    Så stor redan! Kul! Jag längtar till min KUB. Känns som tiden går så sakta! Hur mår du annars?
Svar på tråden Första barnet 2016 (Stockholm)