• almasmamma

Ivf falun hösten 2015

Hej! 

Vi ska göra vårt första ivf, och vi valde att göra det i Falun. Nyfiken om det är fler som ligger i startgroparna för ivf i dagarna? Börjar med sprutor nästa vecka och planerar äggplock och återföring runt vecka 34. 
    Vore kul om vi var fler som man kan bolla tankar och funderingar med

• Svar på tråden Ivf falun hösten 2015
  • hoppas 2014
    hoppas 2014 skrev 2016-06-20 07:41:27 följande:

God morgon tjejer

Test dag idag (rd 15 med 2st 5 dagars) o testet visade positivt! :) phu! Skitnervös o hade gärna hoppat över att testa några dagar till.

tankarna finns dock mars när vi upptäckte MA på det tidiga VUL.. Men ska försöka tänka på det som är nu o det är ju att jag faktiskt är gravid.

Rd 13 menar jag :)

Tack! Håll tummarna för att det ska gå vägen.
  • irrbloss_83

Här sitter jag på byggvaruhus-parkeringen (pga maken förstås...) och myser åt lyckat RUL med otroooooligt söt liten pojke! Väldigt sprattlig, och stackars barnmorskan fick jaga runt honom :D Vi har firat med att köpa första kläderna :)

• somdu

Ååå va roligt jätte jätte grattis Hoppas & va spännande om det blir 1 eller 2 :)

Va roligt & skönt att Rul va bra irrbloss & va härligt med en liten pojke :)

Vilken bra dag det här är !

• finee
    hoppas 2014 skrev 2016-06-20 07:41:27 följande:

God morgon tjejer

Test dag idag (rd 15 med 2st 5 dagars) o testet visade positivt! :) phu! Skitnervös o hade gärna hoppat över att testa några dagar till.

tankarna finns dock mars när vi upptäckte MA på det tidiga VUL.. Men ska försöka tänka på det som är nu o det är ju att jag faktiskt är gravid.

Åh vad härligt, verkligen grattis! Håller tummarna för att dessa två eller solokvisten bill hänga i fram till vårkanten nästa år
    irrbloss_83 skrev 2016-06-20 11:11:27 följande:

Här sitter jag på byggvaruhus-parkeringen (pga maken förstås...) och myser åt lyckat RUL med otroooooligt söt liten pojke! Väldigt sprattlig, och stackars barnmorskan fick jaga runt honom :D Vi har firat med att köpa första kläderna :)

Underbart Irrbloss! Blir så glad för din skull.

Vilka härliga besked i tråden
  • Sookie85

Nu har äntligen vår pojk kommit :) 4160 gram och 53 cm lång. Fick jobba i 13 timmar och han kom i v 42+1 så vi är kvar i Falun då han måste göra lite olika test då han blivit överburen, men hittills är han felfri :)

• MamaSniff

Grattis Sookie!!! Vad underbart att läsa. Hoppas allt gick bra för dig och att allt fortsätter vara bra med lillen. Jag önskar er en lugn och fin första tid ihop.

När du orkar (kan dröja vet jag) får du gärna berätta mer om förlossningen. Jag knarkar förlossningsberättelser nu.

• somdu

Grattis grattis Sookie, vilken midsommar present :)

Hoppas ni alla mår bra & får mysa ner er riktigt i stunden. Så lyxigt !

Glad midsommar på er alla i tråden :)

• irrbloss_83

Grattis Sookie! Jag vill också höra mer om förlossningen om/när du orkar berätta. 

Glad midsommar :)

Svar på tråden Ivf falun hösten 2015