skatten12 skrev 2016-01-20 09:07:30 följande:
Hur mår ni brudar ? Hänger ni i en annan tråd eller inte alls här mer ?
Jag är mest i grupper på Facebook, eller jag är väl inte så aktiv, läser mest vad andra skriver haha ;)
Var och träffade "min" läkare igår, då sjukskrivningen gick ut (varit hemma två månader nu!!) och hon var inte nöjd med hur jag mådde och inte heller min vikt, hade gått upp 400g på en vecka (så står på -3.8kg från startvikten) så hon vågade inte skicka mig på jobb än, så sjukskriven en hel månad till..
Jag äter det jag kan och klarar, men jag är trött på att må illa, och trött på att spy, man blir ju så orkeslös, är en väldans tur att jag har sambon som gör saker här hemma, annars hade det varit kaos här.
En bra sak i allt är att jag trots liten viktuppgång så har jag börjat få en mage, så nåt händer ju :) Och fick tjuvlyssnat på hjärtat hos bm förra veckan, även om jag var medveten om att det var tidigt och det kunde hända att vi inte hittade det, men hoppa upp på britsen tyckte hon, och hittade hjärtat gjorde vi :) Men nu är det 21 långa dagar till rul, hade gärna tagit en tidigare tid om det vore möjligt känner jag hehe.