Spartacus skrev 2015-11-24 22:27:06 följande:
Hej alla mammor! Jag hoppas här finns rum för ännu en blivande 4barnsmamma. Jag har precis fått veta, och det var inte direkt planerat! Vi försöker smälta detta i smyg nu och se om vi kan låta bli att berätta för barnen så väntan inte blir så lång som sist
Vill bara kunna skriva ner det som jag ännu inte får säga högt: Jag är gravid! Så märkligt och mäktigt. Jag hade nog inte trott att det skulle bli 4 och inte så tätt
-08; -10; -14 och så -16 vad det verkar. Fullt ös! Massor av orosmoln... vilka är era? Vi har en 5 åring med myror i brallan som tar en del tid och ork...och illamåendet har blivit värre för varje barn. De 2 senaste förlossningarna var mardrömmar!
Annars gläds vi såklart åt att ta emot en ny individ!
Välkommen!
Verkar vara som att 4:an hos många inte direkt är planerad
Det var den inte hos oss, är i vecka 22 nu men har nog inte riktigt fattat det än. Började berätta för folk ( & barnen) bara för ca 3-4 veckor sedan..
Våra barn är födda -05, -07, sept -14 samt nu en till i mars/april -16. Vi har även en familjehemsplacering hos oss, född -99, ( bott hos oss sedan -05) så egentligen blir jag väl 5-barnsmamma