• RobzMarley

FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!

Hej!

Testade positivt igår kväll med nummer 4! Känns galet, kul, läskigt!

En fyra är ändå en för mycket enligt normen. Det är inte så att jag väntar mig massa glädjerop från min omvärld.

Här kan vi dela frågor, tankar och känslor.

Jag har pojke född -06, pojke född -07 och flicka född -12.

Killarna har en annan pappa och bor bara hos oss varannan vecka. Så varannan vecka är vi fem och varannan tre. Nu sex st! ????

• Svar på tråden FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!
  • Mamacitaa
    Spartacus skrev 2015-11-24 22:27:06 följande:

Hej alla mammor! Jag hoppas här finns rum för ännu en blivande 4barnsmamma. Jag har precis fått veta, och det var inte direkt planerat! Vi försöker smälta detta i smyg nu och se om vi kan låta bli att berätta för barnen så väntan inte blir så lång som sist

Vill bara kunna skriva ner det som jag ännu inte får säga högt: Jag är gravid! Så märkligt och mäktigt. Jag hade nog inte trott att det skulle bli 4 och inte så tätt

-08; -10; -14 och så -16 vad det verkar. Fullt ös! Massor av orosmoln... vilka är era? Vi har en 5 åring med myror i brallan som tar en del tid och ork...och illamåendet har blivit värre för varje barn. De 2 senaste förlossningarna var mardrömmar!

Annars gläds vi såklart åt att ta emot en ny individ!

Välkommen :)

Har oxå en liten född -14 så blir rätt så tätt :) dom andra är 6.5 och 5 år :)
    7 Maj/ 8 okt/21 aug/BF 2016
  • Greifing

Det vet dom inte.. Hon trodde inte de beroedde på moderkakan..

Mamacitaa skrev 2015-11-25 10:47:18 följande:

Skönt att mini mår bra där inne :) var beror blodansamlingarna på då?

• Moneal
    Spartacus skrev 2015-11-24 22:27:06 följande:

Hej alla mammor! Jag hoppas här finns rum för ännu en blivande 4barnsmamma. Jag har precis fått veta, och det var inte direkt planerat! Vi försöker smälta detta i smyg nu och se om vi kan låta bli att berätta för barnen så väntan inte blir så lång som sist

Vill bara kunna skriva ner det som jag ännu inte får säga högt: Jag är gravid! Så märkligt och mäktigt. Jag hade nog inte trott att det skulle bli 4 och inte så tätt

-08; -10; -14 och så -16 vad det verkar. Fullt ös! Massor av orosmoln... vilka är era? Vi har en 5 åring med myror i brallan som tar en del tid och ork...och illamåendet har blivit värre för varje barn. De 2 senaste förlossningarna var mardrömmar!

Annars gläds vi såklart åt att ta emot en ny individ!

Grattis och välkommen!

har oxå en född 14 hon blir 2 nu i feb. :)

Våran lilla var planerad :)

och I morgon ska jag få kika på henne, hoppas allt ser bra ut bara :)
  • Moneal

[quote=76044106][quote-nick]Greifing skrev 2015-11-25 10:20:30 följande:[/quote-nick][/quote]

Åh vilken fin bild!

Hoppas oxå på att få se en frisk och fin bebis i morgon på ul :)

Skönt att allt såg bra ut och hoppas blödningarna snart slutar för dig! <3

• Moneal

I morgon ska jag vara försökskanin när läkarna övar på KUB som ska startas här under 2016 :)

Ska bli spännande och hoppas allt ser bra ut där inne :)

Har börjat få en sådan fruktansvärd huvudvärk, alvedon hjälper inte alls :(

Börjar fundera på om det är järndepoerna som bråkar?

Tar högsta dosen järn varje dag men ändå mår jag inte så bra, är super trött och har ont i huvudet :(

• Mamacitaa

Jag var på kub igår,tillbakaflyttad 1 vecka. Så bf 9 juni nu :) Men bebis mådde bra där inne o det är de viktigaste
  • Moneal
    Mamacitaa skrev 2015-11-25 15:28:22 följande:

Jag var på kub igår,tillbakaflyttad 1 vecka. Så bf 9 juni nu :) Men bebis mådde bra där inne o det är de viktigaste

Åh så fin!!!

Vilken vecka är du i nu? :)
  • Mamacitaa
    Moneal skrev 2015-11-25 18:59:20 följande:

Åh så fin!!!

Vilken vecka är du i nu? :)

Tack:)

V12 (11+5 idag :)
Svar på tråden FJÄRDE barnet vår/sommar 2016!!!