IVFare i Stockholm?
Några fler från Stockholm som gör IVF? vi har precis fått puss efter ruvningen!
Vore kul att följa varandra!
Några fler från Stockholm som gör IVF? vi har precis fått puss efter ruvningen!
Vore kul att följa varandra!
RUL idag och allt såg bra ut. Drar en lättnads suck. Men är alla barnmorskor på ultragyn så konstiga? Vi frågade om allt var bra och hon gjorde inget för att lugna oss utan upprepade bara mantrat "enligt de parametrar jag har tittat på så bla bla bla...". Vi fattar väl också att hon inte kan se in i framtiden!
Usch var med om något så obehagligt för en stund sen!
Stod i duschen och helt plötsligt känner jag ett extremt illamående och yrsel. Blev så svag att jag kände sätter jag mig inte ner nu så svimmar jag. Satte mig ner och allt fortsatte snurra, öronen susade och kroppen kändes helt lealös. Låg med huvudet mellan benen i säkert 5-10 min innan jag orkade resa mig.. Har aldrig hänt förut!
Min förkylning?
För varmt i duschen?
Lågt blodtryck helt plötsligt?
Ingen aning men det var så obehagligt! Mår bättre nu..
Var försiktig hope88! Kram
Berättar här med att jag börjat få färgade flytningar nu. Mens kommer säkert idag eller i morgon
Var försiktig hope88! Kram
Berättar här med att jag börjat få färgade flytningar nu. Mens kommer säkert idag eller i morgon
Stod i duschen och helt plötsligt känner jag ett extremt illamående och yrsel. Blev så svag att jag kände sätter jag mig inte ner nu så svimmar jag. Satte mig ner och allt fortsatte snurra, öronen susade och kroppen kändes helt lealös. Låg med huvudet mellan benen i säkert 5-10 min innan jag orkade resa mig.. Har aldrig hänt förut!
Min förkylning?
För varmt i duschen?
Min förkylning?
För varmt i duschen?
Färgade flytningar. Negativt test, RD14 idag. Känns mycket kört, ska jag sluta ta lutinus så mensen sätter igång?